• Zijn er hier mensen die veel gamen? zo ja, wat? ;3
    Ik zelf speel Battlefield, COD, GTA, Mount&blade warband, sims 2+3, quake en dat was het wel zo'n beetje


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Euh, Wii sports enzo (basis-wii spellen), Zelda (Ocarina of Time, Twilight Princess), Amnesia: the Dark Descent, Nightmare House 2... That's it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hellgirl1417 schreef:
    Ik game veelste veel de laatste tijd. Vooral veel Lord of the Rings Online.

    Maar voor de afwisseling ook Age of Empires II, The chronicles of Spellborn, Carmageddon, Dragonvale, Guitar Hero, Mario, Unreal tournament en Diablo 2.

    En zodra ik tijd heb wil ik Left for Dead 2 ook nog gaan kopen.


    Hoe kan ik Age of Empires nou vergeten in mijn lijstje!:O Maar ik speel III ipv II. xD


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    uhm.. Zelda en Super Smash Bros brawl voor de wii:)
    Infamous, Killzone, Black opps, Kingdom Hearts (1 en 2), Primal (een oud onbekend spel wat geleverd werd bij de ps2, maar vet leuk:D) voor ps2 en ps3
    En nog wel meer.. Maarja eigenlijk teveel om op te noemen!
    Oh en natuurlijk de Sims!


    It's never gonna happen, Guys.

    Sims 1 en 2.
    Halo combat evolved (halo 1) op de pc.
    Call of Duty en soms een beetje Skyrim en WoW


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Sims 3. Voor verdere games verslagen moet je toch echt bij mijn broer zijn >.<

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Normaal gesproken game ik veel, maar mijn huidige craptop kan het zelfs niet met heel veel boosten aan. Makes me sad. ):


    Til hug og blod.

    Gta


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    MW3, Killzone, Uncharted en bioshock ;3 .

    Speel je sims 3 ook op playstation 2? (of kan dat niet? ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Toen de playstation nog beneden stond speelde ik Call of Duty, Uncharted, Black Ops, Tekken, GTA, FIFA en een paar van die race spelletjes.
    Maar die is niet meer tot mijn beschikking.
    Op mijn pc speel ik Sims 3, Battlefield 3, Tomb Raider, Age of Mythology, Heroes en GTA.
    En op de wii speel ik eigenlijk alleen nog Legend of Zelda

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 14:31 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Genius schreef:
    Ik niet, mijn vriend wel heeeeeeel erg. :Y)


    Life is all about having a good time.

    Ik speel vooral COD mw2/World at War/Black Ops, Infamous 1/2, Skyrim, Halo, Sims 3, Assassins Creed/Brotherhood, Bioshock, Fear, White Knight Chronicles, Uncharted 1/2/3 en Enslaved (maar die speel je veel te snel uit).

    En World of Warcraft. Heeeeeeeel veeeeeeeeel WoW. Echt. Heel. Veel. :9~


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Tekken 5, Jack II, Sims 3 en als ik de kans heb (aangezien ik dit spel zelf niet heb) GTA.


    Owl you need is love.

    even zien
    PS2: alle guitar hero's, final fantasy en nog wat andere troep waar ik zo niet op kan komen
    Wii: mario, super smash bros Brawl , alone in the dark, en nog wat andere onbekende spellen
    xbox360: alle assassins creed spellen, max payne 3, L.A. Noire, Skyrim, final fantasy, halo reach/fable 3(zat er standaard bij) en wederom wat onbekende shizzle

    Ik speel alleen maar sims2 hoewel ik best wel een ps3 wil hebben^^