• Ik ben van 58 kilo naar bijna 65 kilo gegaan, zonder dikker te worden en ben ook niet groter geworden.
    Heb ook al paar keer een zwangerschaps test gedaan, maar komt ook elke keer uit 'niet zwanger'.
    Ik vraag me af hoe dat nou mogelijk is en of dat normaal is want ik eet ook niet meer als normaal. Het is nu al een tijdje zo en ongesteld word ik niet echt meer want heb al bijna één jaar lang een spiraaltje.
    Iemand die hier verstand van heeft?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Sommige mensen krijgen vet ín hun lichaam, om hun organen enzo, dus zie je het niet aan de buitenkant. Er kunnen zoveel mogelijkheden zijn, allemaal gecombineerd. Meer vocht vasthouden, teveel zout gegeten, weet ik het allemaal.


    Your make-up is terrible

    Heb je veel gesport? Want daardoor kun je ook zwaarder worden zonder het echt te zien.


    I am an idiot, I move.

    Hatsumomo schreef:
    Sommige mensen krijgen vet ín hun lichaam, om hun organen enzo, dus zie je het niet aan de buitenkant. Er kunnen zoveel mogelijkheden zijn, allemaal gecombineerd. Meer vocht vasthouden, teveel zout gegeten, weet ik het allemaal.

    Dit, lastig om te zeggen wat de oorzaak is.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb juist het omgekeerd. Ik wordt fatter maar verzwaar niet en ik eet nu ook niet echt overdreven veel. Gelukkig is mijn buikje alweer aan het verkleinen. Ik heb echt geen idee hoe het zou komen. Maar sport je ondertussen? Want dan kan het wel zijn dat je het gewoon niet ziet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je verder niet dikker wordt, zou ik me er niet zo druk om maken. Misschien houd je gewoon even veel vocht vast? (:


    ars moriendi

    Als je veel sport kan het ook daaraan liggen.. spieren zijn zwaarden dus alles wat omgezet wordt naar spier weegt meer.. dat hoef je dus niet meteen te zien...

    Scholar schreef:
    Heb je veel gesport? Want daardoor kun je ook zwaarder worden zonder het echt te zien.

    Nee op dit moment sport ik niet. Maar heb wel een tijdje gesport, niet echt uitbundig zodat ik veel verbrandde hoor.
    Ben wel van plan weer te gaan sporten.
    Maar vind het gewoon maar raar o_o


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.