• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    (Ik ga daar eerst even weg en schiet een paar wezens en dan kan jij wel beginnen of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jerro,

    Ik zit nog steeds in de boom met een stille Ferron tegen over me. Het wordt donker. Ik kijk naar beneden. Ahaha, ik grijns als ik Ailith zie lopen. Ze heeft een nachtbril op, niet nodig alleen maar onhandig. Ik blijf in de boom zitten maar klim omhoog voor een beter uitzicht en zodat ik nog minder te zien ben. Ik krijg er al zin in, om haar weer te laten schrikken, telkens weer en dan..... is ze er niet meer. Mijn grijns wordt groter en ik lach in mezelf.
    (Zo goed?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Jerro is echt een creep xD)


    Happy Birthday my Potter!

    (Mag ik een reactie van Amelia?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Jaaw, ik had zin in een rare tribuut xd, volgens mij is hij geestelijk niet helemaal goed ;p)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Primrose12 schreef:
    Cindelyne Anna Bell

    Ze rende er vandoor, maar ik kon harder rennen. Rennen was een van mijn sterkere kanten. En bovendien werd ik gemotiveerd door die bijl in haar hand. Die had ik nodig. En ze ging richting de rotsen, en daar waren meer tributen.
    Ik kwam steeds dichterbij, en op het laatst maakte ik een duikvlucht naar haar enkel.
    Het meisje viel met een klap op de grond, en ik rukte de bijl uit haar handen.


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Met een enorme klap komt Revenna met haar hoofd tegen een van de rotsen terecht. Ze vloek even luid en gebruikt haast al haar wilskracht om niet flauw te vallen wanneer ze weer op staat. Het duizelt haar en de wereld draait rond haar heen. Iets warms stroomt over haar gezicht en een kwade grom klinkt vanuit haar keel als ze naar het meisje van 7 kijkt. Het zou te onbezonnen zijn om haar nu aan te vallen, zonder wapens.


    help

    Amelia Rivers - District 3

    'Hey' zeg ik terug en geef haar de fles water even aan. 'Ja is wel goed' zeg ik als ze meld dat ze wil gaan jagen en ik met Jayson op ons kamp pas. 'Ik heb trouwens nog wat vis enzo.'


    ~

    [Charybdis ga je nog met Acis posten?]


    Happy girls are the prettiest !

    Ailith Fleta

    'Dan hebben we morgen een dubbel zo lekker ontbijt,' zeg ik grijnzend. Vervolgens steek ik de rivier over met mijn nachtbril op en mijn boog gespannen. Ik heb een touw vast gemaakt aan de pijl, zodat ik hem gegarandeerd niet kwijtraak. Gewoon voor het geval dat ik die rare jongen uit 1 weer tegenkom. Na het schieten van twee konijnen en een uil, besluit ik om nog wat eetbare planten te zoeken. Opeens hoor ik een geluid. Ik zie in de verte een gestalte dichterbij komen. Ik houd mijn boog zo, dat het lijkt alsof ik nog steeds aan het jagen ben.

    (Dat is die onbekende. Ik ga even beneden thee drinken. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    OneMiracle schreef:
    [Charybdis ga je nog met Acis posten?]


    [Sowwy! Had je iets gezegd? Welke pagina?]


    help

    Jerro

    Shit, shit, shit. Waarom pakt hij mijn rol af. Domme eikel. Ik zit wat in mijzelf te vloeken als hij wel degelijk naar Negen toe rent. Daar moet een einde aankomen en ook aan die stomme pijlen. Ik haal mijn zwaard uit de schede. Die ga ik miss. nog wel eens gebruiken. Het is abnormaal dun lang zwaard en ook nog eens licht. Handig, heel handig. Ik stop hem terug in de schede op mijn rug en kijk toe hoe de jongen naar Negen toe rent


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Sorry, heb ik iets gemist? Was de hele dag bezig met stomme klusjes]


    I can't define who I am.

    OneMiracle schreef:
    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    "Hoezo is de kans klein dat je het gaat overleven. En ik weet niet." Hij kon best winnen als hij dat wou. Iedereen kon het zolang ze het maar wouden. Ik liet me op mijn knieën zakken en keek naar het water. Wat was dit trouwens voor een leven. Hoe konden mensen dit in vredes naam gaan kijken. Ze leken wel gestoord iedereen was gestoord zelfs ik.


    Acis Wyn Midgard || District 12
    "Zo ongeveer het enige waar ik goed in ben is niet opvallen. Als ik dat kan volhouden tot op het einde van de Spelen, denk ik niet dat ik mezelf ertoe zou kunnen zetten om de laatste tribuut te vermoorden", mompelt Acis tegen Izzy.

    [Funny... Aphrodite is een Griekse god en Acis ook. XD Asia is een Egyptische, denk ik...]


    help

    [Stomme ik heeft geen abo genomen... -.-]


    help