• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [miin topics en welterusten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Arriver schreef:
    [Mijn topics]


    Happy Birthday my Potter!

    [ma topics, hoe beginnen we?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [mijn topics, ik maak zo Elliot nog even af]


    Do what people say you can't.

    Gwendolynn Lilly Ocean.
    Lachend zwom ik achter een stel dolfijnen aan, die vrolijke geluidjes maakten en om de beurt boven het water uitspringen. Ik kende dat spelletje ook. Met mijn staart maakte ik nog wat meer vaart en sprong boven het water uit, om vervolgens lachend en met een rotvaart weer het water in te duiken. Het voelde zo vrij, om even door de lucht te zweven, ook al was dat maar voor een enkele seconde. Ik voegde me weer bij de dolfijnen, maar zwom terug zodra ze te diep de oceaan in zwommen. Uitgeput klom ik op een grote rots, die boven het water uit stak. Ik ging liggen en genoot van de zon op mijn huid, terwijl mijn staart nog half onder water hangt. Dat moest wel, anders droogde ik uit. Mijn felgroene ogen gleden langs de blauwe lucht, geen wolkje te zien. De grote roze bloem die ik onder water ergens geplukt had vlucht ik wat beter in mijn lange, lichtblonde haar en haalde mijn handen erdoorheen, om de opnieuw ontstane klitten eruit te halen. Daarna sloot ik mijn ogen terwijl ik beter ging liggen en met mijn hoge stem een liedje zong. Het was weer een prachtige dag in Neverland, de magische wereld die voor zoveel onbereikbaar was. Ik was hier geboren en wilde er nooit meer weg. Hier kwamen je dromen uit, of nou ja, de meesten. Ik hoopte dat mijn droom nog ooit uitkwam. Ik wilde zo graag eens over het land lopen, de wereld boven water beter ontdekken. Het ging mij niet zo zeer om de benen, zwemmen was immers ook geweldig. Ik opende mijn ogen weer en draaide me een stukje, zodat ik op de kust kon kijken. Het witte zand liep uit in een bos, maar verder dan een paar bomen kon ik niet kijken. Een korte zucht rolde over mijn lippen. Wat zou ik dat toch graag willen.

    [Zo goed? Anders pas ik het wel even aan.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hoe moet je beginnen of maakt dat niet uit? Ik heb mijn beiden rollen nu af (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maakt niet uit]


    Bowties were never Cooler

    Dylan Tigger

    Behendig ren ik tussen de bomen door met een pijl en boog in mijn hand. Ik was snel, maar het dier voor me was sneller. Ik was aan het jagen, voor voedsel voor vanavond, maar ook om te oefenen. Ik versnel mijn pas nog een beetje. We gingen richting het strand en daar zou ik in mijn nadeel zijn. Het zand rent namelijk zwaar. Hoewel ik het zielig voor het beestje vond, moest ik het wel. Anders hadden we geen eten. Ik ren bovenlangs over een soort rots en moet af en toe springen. Beneden langs zie ik het beestje rennen, verbaasd achterom kijkend waar ik ben. Ik ren voor uit en maak mijn pijl en boog klaar. Ik focus me en knijp één oog dicht. Mijn pijl zoeft van de boog en beland in het dier. Met even medelijden kijk ik naar beneden en spring dan van de rots af op het zand. Ik snel naar het beest toe en zie hoe het nog sparteld. Ik schiet nog een pijl in het beest, anders moest die lijden. Het beest maakt nog even een geluid en is dan stil. Even kijk ik naar het dier en bijt op mijn lip. Dit haat ik toch wel. Volgende keer weer de vruchten. Ik haal de twee pijlen uit het hert en kijk ernaar. Ik loop naar het water en maak mijn pijlen schoon. Als ik op kijk zie ik een zeemeermin zitten. Ik kijk even naar het meisje en ga dan door met waar ik mee bezig ben. Zeemeerminnen vond ik altijd mooie wezens, maar ze konden erg listig zijn en dat vond ik niet fijn. Ik wist niet wanneer ze logen of de waarheid spraken. Met een zucht draai ik me om en loop terug naar het hert dat in het zand ligt. Ik berg mijn pijlen op en til het dier op in mijn handen. Ik kijk nog even naar de zeemeermin en het water, voordat ik het bos weer in verdwijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolynn Lilly Ocean.
    Voor ik het weet verschijnt er een jongen op het strand. Hij rent met pijl en boog een dier achterna, en schiet raak. Waarschijnlijk was het zijn avondeten vanavond, en ik vond het knap dat hij zo goed met het wapen overweg kon. Ik vond mensen sowieso fascinerend. Ik zag hoe hij even naar me keek en ik wilde zwaaien, maar hij was alweer weg voordat ik wat kon doen. 'Hé!' Riep ik. Een gesprekspartner! Zou hij me nog gehoord hebben? Ik spring van de rots af en zwem naar de kust toe, waar ik me op het zand laat glijden, waardoor ik half op het strand lag en de zee zacht over me heen spoelde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dylan Tigger

    Ik hoor vaag een hé achter me. ik twijfel even. Omkeren of doorrennen? Ik gok even de afstand. Als ik snel ben ben ik binnen vijf minuten weer op het strand. Automatisch versnel ik mijn pas. Waarom doe ik dat voor een zeemeermin? Ik kom bij het kamp aan en leg het hert neer. Ik kijk even om me heen en ren dan terug naar het strand. Iet wat buiten adem kom ik aan. Ik kijk naar het meisje, de zeemeermin, die op het strand ligt. ik kijk even naar haar en plof voor haar neer op het zand. 'Hoi,' zeg ik aarzelend. 'Jij riep me net toch,' vraag ik aarzelend. Ik trek mijn knieën op en kijk haar aan. Ik zit veilig op een afstandje en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en kijk naar haar. 'Dylan,' zeg ik en kijk haar aan. Ik weet niet echt hoe ik me tegen haar moet gedragen. 'En wat is jouw naam,' vraag ik haar en houd mijn hoofd even schuin


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Flow Halona Matana

    Ik ren door het bos en maak allemaal dierengeluiden. Ik had zoals altijd felwitte strepen op mijn wangen en mijn stok mee. Ik hield van mijn stok, zo kon ik tenminste jagen. Ja, ik weet het, een klein meisje? Jagen? Maar ik was alleen. Mijn ouders waren overleden, dus ik moest zien te overleven. Altijd speelde ik, of het nou serieus was of niet. Mijn oceaanblauwe ogen schoten in het rond toen ik stemmen horen. 'Wieeee is daaaarr?!' vroeg ik. Ik was niet bepaald slim, nee. Toen ik door wat bladeren keek zag ik een jongen. Ik liep naar hem toe, ging naast hem staan en keek zijwaarts omhoog. 'Hoi!' zei ik vrolijk en ik zwaaide naar hem. Het bleek Dylan te zijn. Vrolijk keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    "It is the east, and Juliet is the sun"