• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    [Alweer niet. "--]


    help

    (Bijna nieuw topic xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Zayngasm schreef:
    [Sorry, heb ik iets gemist? Was de hele dag bezig met stomme klusjes]

    (Jerro, is weer Ailith aan het stalken en zit hoog in een boom, hij heet een zwaard en wilt de tribuut die Ailtith gaat vermoorden dood maken ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    Ik maak mij klaar om te schieten en richt op zijn rechter oog. Hij kan mij nu zeker weten zien en heeft het duidelijk op mij gemunt. Als hij zijn speer gooit, kan ik maar net ontwijken. Hij heeft er echter nog één en wilt opnieuw gooien. Ik wil bijna de pees loslaten, als er plots iets met de tribuut gebeurd.


    Happy Birthday my Potter!

    Izzy Aphrodite Moore

    Ik knikte begrijpelijk, iemand vermoorden was ook niet haar favoriete bezigheid en toch had ze het gedaan. Ik keek naar de lucht en merkte nu pas dat het nacht was geworden. "Zullen we op zoek gaan naar een plek om te slapen." Ik keek Acis aan en glimlachte lichtjes.

    [Haha, Acis is toch een riviergod ofzo?]


    Happy girls are the prettiest !

    OneMiracle schreef:
    Izzy Aphrodite Moore

    Ik knikte begrijpelijk, iemand vermoorden was ook niet haar favoriete bezigheid en toch had ze het gedaan. Ik keek naar de lucht en merkte nu pas dat het nacht was geworden. "Zullen we op zoek gaan naar een plek om te slapen." Ik keek Acis aan en glimlachte lichtjes.

    [Haha, Acis is toch een riviergod ofzo?]


    (Ja, zoon van Dionysus, als ik het goed onthouden heb...)


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro

    Ik spring uit de boom, terwijl Negen het niet ziet. Ze schiet de tribuut bijna neer, maar ik ben eerder. Ik sla met mijn zwaard tegen het hoofd van de tribuut. Er ontstaat een grote snee en als hij neervalt grijns ik onder de schaduwen van mijn capuchon naar Negen. "Hallo, Negen" zeg ik grijnzend. "Zomaar op jacht gaan, met je vastgebonden pijltjes?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (...)

    (Ja, zoon van Dionysus, als ik het goed onthouden heb...)


    [Indeed. xd Griekse goden zijn gewoon awesome. Net als Flynn Rider en Rapunzel.]


    help

    Ailith Fleta - District 9

    'Ik moet toch ook eten en mijn naam is Ailith.' Ik zucht en richt mijn boog nu op Jerro. 'En ik wilde niet weer pijlen verliezen aan jou. Twee is wel genoeg. Al heb ik er zat hoor.' Ik glimlach vriendelijk naar hem. Ik bedoel, hij is vreemd en ik kan denk maar beter aardig doen. Al vind ik hem raar en een stalker.


    Happy Birthday my Potter!

    Acis Wyn Midgard || District 12
    "Hmm. Mja", zegt Acis, die naar de schemerende lucht kijkt. Hij staat op en kijkt om zich heen. Achter zich, is de Hoorn, een laag grasveld. Geen optie. In de verte ziet hij rook, maar hij kan de vulkaan waar het vandaan komt niet zien. Dan heb je nog de rotsen. Misschien ligt er daar een bos of zo achter.


    help

    Jerro

    Mijn grijns wordt groter als ze haar boog op mij richt. "Je raakt me toch niet, na twee keer heb ik het wel afgeleerd nog even te blijven hangen" ik lach. "Waarom zo aardig Negen?" zeg ik nog steeds grijnzend, ik doe mijn capuchon af en laat mijn grijns zien. "Tot de volgende keer" zeg ik nog net, voor ik weer weg ben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Charybdis schreef:
    (...)

    [Indeed. xd Griekse goden zijn gewoon awesome. Net als Flynn Rider en Rapunzel.]


    (Hihi, love him <3

    )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Hihi, love him <3

    )


    [Me too. Eugene is zo'n coole naam. Behalve als je het uitspreekt als Eugène.

    Add: OHMYFREAKINGCHRISHEMSWORTH. HET LIEDJE DAT NU SPEELT IS PRECIES OP DEZELFDE MAAT ALS DIE GIF]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:35 ]


    help

    Izzy Aphrodite Moore

    Ik stond net als hem op en keek om me heen. "Achter de rotsen ligt een vulkaan." Ik keek om me heen en beet kort op mijn lip. "We kunnen toch beter de rosten over steken en kijken waar we uit komen. Ik neem aan dat het niet alleen water grasveld rotsen en een vulkaan is." Zonder op antwoord te wachten besloot ik alvast te gaan klimmen en keek af en toe naar achteren.


    Happy girls are the prettiest !

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Zwijgend loopt Acis Izzy acherna. "Heb je wat kunnen verzamelen bij de Hoorn?", vraagt hij, in de poging een gesprek te beginnen. Ze naderen de rotsen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    help