• Ik heb dus een idee voor een Harry Potter story. (again) Maar omdat ik merk dat veel mensen een Malfoy fan zijn, ga ik dat een keer proberen, dus ik heb het volgende plan, en jullie mogen het zeggen:

    Doen of niet doen?
    Titel?
    Waarschuwen?

    Jaar 6. Harry Potter, Ronald Wemel, Hermelien Griffel en Miller Sadler hebben de S.L.IJ.M.B.A.L.len achter de rug en de voorbereidingen beginnen voor de P.U.I.S.T.en. Allemaal Griffoendors en allemaal lid van De strijders van Perkamentus. Miller is al tijden verliefd op Draco Malfidus, de gezworen aardsvijand van háár beste vrienden. Terwijl hij duistere plannen smeedt, krijgen ze een relatie...
    Beide worden ze verscheurd, wie van de twee zal toegeven, of is dit gedoemd te mislukken?


    I know, niet het meest originele, maar ik kan het origineel schrijven :'D

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 12:18 ]


    Miep

    Doen of niet doen? Doen
    Titel? In love with the enemy, misschien?
    Waarschuwen? Nee, ben meer van de verhalen over de kinderen van de HP personages, sorry


    Physics is awesome

    Please doen! Ik ben al tijden opzoek naar een goed DM verhaal! Ik zou heel graag gewaarschuwd worden als hij begint :)
    Mmm voor de titel misschien: what is your definition of an enemy


    Can't control my second personality

    het is niet echt een aardsvijand van Miller maar van haar vriendinnen, dus liever niet een titel met enemy erin...


    Miep

    Doen of niet doen? Doen
    Titel? Frienemy?
    Waarschuwen? Nee, ik houd niet zo van HP/DM verhalen :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Doen? Ja
    Titel? The traitor's love, Forbidden love, Two options - one love (persoonlijk vind ik IN love with the enemy ook best goed hoewel ik frienemies wat cliché vind)
    Waarschuwen? Ja


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Gewoon doen als je dat wilt (:

    En over dat stukje dat je daar hebt staan: volgens mij kan het best een leuk verhaal worden, maar ik kan er persoonlijk niet tegen als je op het ene moment de Engelse namen gebruikt en dan weer de Nederlandse. SLIJMBALLEN/Gryffindor. Dat gedoe. Ik vind het eigenlijk sowieso stom dat de Engelse namen worden gebruikt in een voor de rest Nederlandse tekst 8)

    Maar dat is wel helemaal aan jou!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Gewoon doen als je dat wilt (:

    En over dat stukje dat je daar hebt staan: volgens mij kan het best een leuk verhaal worden, maar ik kan er persoonlijk niet tegen als je op het ene moment de Engelse namen gebruikt en dan weer de Nederlandse. SLIJMBALLEN/Gryffindor. Dat gedoe. Ik vind het eigenlijk sowieso stom dat de Engelse namen worden gebruikt in een voor de rest Nederlandse tekst 8)

    Maar dat is wel helemaal aan jou!



    This (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Doen of niet doen? Doen
    Titel? Hmm, ik vond Traitor's Love heel leuk, die is hierboven genoemd. In love with the Enemy was ook best leuk inderdaad, maar als je niets met Enemy wilt snap ik dat ook wel. Nou ja, het is jouw keuze natuurlijk (:
    Waarschuwen? Graag.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reepicheep schreef:
    Gewoon doen als je dat wilt (:

    En over dat stukje dat je daar hebt staan: volgens mij kan het best een leuk verhaal worden, maar ik kan er persoonlijk niet tegen als je op het ene moment de Engelse namen gebruikt en dan weer de Nederlandse. SLIJMBALLEN/Gryffindor. Dat gedoe. Ik vind het eigenlijk sowieso stom dat de Engelse namen worden gebruikt in een voor de rest Nederlandse tekst 8)

    Maar dat is wel helemaal aan jou!


    eigenlijk heb je gelijk.
    alleen ik vind de engelse namen soms leuker. maar dan moet je eigenlijk heel je verhaal in het engels doen ja....


    Miep