• Hallo mensen, bij deze begin ik een themawedstrijd met het onderwerp: Mythologie!

    Wat is de bedoeling van de wedstrijd?
    Bij deze wedstrijd zul je een paar verhalen moeten schrijven, een gedicht/songtekst, een cover maken/foto bewerken(je hoeft hier géén pro in te zijn, als je maar origineel bent!) en zelf je eigen mythische wezen bedenken. Het aantal opdrachten zal tussen de 5 á 6 liggen, gezien er ook vakanties zijn en er hier en daar wel uitstel gegeven zal worden. Er valt niemand af het gemiddelde van alle opdrachten zal de winnaar bepalen.

    Wat kun je winnen?
    Voor iedereen die meedoet heb ik een prijs. Tenzij je jezelf uitschrijft of niets inlevert want dan verdien je natuurlijk niets.

    eerste plaats: 50 credits
    tweede plaats: 35 credits
    derde plaats: 20 credits
    troostprijs: 6 credits


    Wat moet ik doen?
    - Als eerste verwacht/eis ik van iedere deelnemer dat ze zich aan de opdracht houden zoals deze gegeven wordt. Als er uitzonderingen gemaakt kunnen worden zal ik dat aangeven.
    - Zorg dat je een story maakt waar alle opdrachten in komen te staan en een link naar de opdracht in het topic plaatst.
    -vraag op tijd uitstel! Dit kan op de dag van de deadline nog, maar liever niet één uur van tevoren. Je kan maximaal 5 dagen uitstel krijgen.
    - geef username veranderingen door!
    -De geschreven opdrachten moeten allemaal in het Nederlands.
    -Hou het gezellig

    Wat kun je van mij en Yoda verwachten
    -De opdrachten en beoordelingen komen allemaal in een story te staan die netjes bijgehouden wordt.
    - Wij kijken na op spelling/grammatica, originaliteit, of je je aan de opdracht hebt gehouden etc.
    -Ook zullen wij altijd eerlijk zijn. Maar de ene beoordeling kan harder aankomen dan de ander, dit doen we om te helpen, niet om iemand aan te vallen.
    -Ik geef 3 dagen en 1 dag voor de deadline een herinnering, dit doe ik in het topic én in je gastenboek!

    Jury:
    -Hel
    -Yoda

    Deelnemers:
    - Mannschaft: Chaos, Jack Sparrow, Pearl Harbor
    - Belikov: Opdracht 1
    - Aragog: Opdracht 1
    - Navigate: Nyx, Napoleon, Colosseum
    - Morgenstern: de Ourea, Alexander de grote, Kathedraal van Burgos
    - Neenie: Athene, Doornroosje, Tahrir plein
    - Escritura: Aphrodite, Gandhi, de noordpool
    - Y0l0: Opdracht 1
    - Yognaught: Tartarus, Cleopatra, eiffeltoren
    - darkshadow0: Opdracht 1
    - NimRusoe: Thalassa, de Dood, slagschip Bismarck
    - AdoreMalfoy: Opdracht 1
    - DoctorReid: Opdracht 1
    - Ewijn: Opdracht 1
    - Unwind: Opdracht 1
    - Criminiall: Poseidon, Michael Jackson, Auschwitz
    - AkatsukiXxX: Apollo, Jack Skellington, de Chinese muur
    - Orientation: Chronos, Kapitein Nemo, Las Vegas
    - xEques: Opdracht 1
    - tialdaatje: Opdracht 1
    - Disneyland: Ares, Amelia Earhart, Mount Olympos
    - Barnabas: Hephaestus, aartsengel Gabriël, de Berlijnse muur
    - Samhain: Artemis, Toetanchamon, Gevangenis Alcatraz
    - Elizabetha: Opdracht 1
    - Forks: Demeter, Columbus, The Grand Canyon

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht bestaat uit het schrijven van een verhaal. Hiervoor moeten jullie gebruik maken van drie elementen: Een Griekse god, een bekend persoon en een locatie waar het zich moet afspelen. Het is dus de bedoeling dat je god en bekende persoon de hoofdpersonen zijn van het verhaal dat zich afspeelt op de locatie die je hebt gekregen. Voor de rest ben je vrij om zelf te bepalen wat je met het verhaal doet.

    Zie story voor namen en nummers.

    Het verhaal moet minimaal 800 woorden bevatten
    Uiterlijke inleverdatum is: 30 juni om 23:59


    Link naar de story met opdrachten en beoordelingen

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juni 2012 - 0:40 ]

    Clint schreef:
    (...)
    *inlevert

    -grammarnazis ftw- 8D


    Haha, heb je gezien hoe lang die tekst is lol, net ff gauw gauw na werk getypt en tussendoor mn avondeten naar binnen aan het werken, maar zal het aanpassen Nazi :Y)

    Mag je nu al je cijfers geven of moet je daarvoor nog wachten? (:

    Ik doe graag mee!

    Marling schreef:
    Mag je nu al je cijfers geven of moet je daarvoor nog wachten? (:


    Nee je mag ze in een reactie op de story achterlaten, dan pas ik ze in de story en hier aan waarna ik de reactie weer verwijder (:

    Ten schreef:
    Urgh, I want to enter SO badly. Maar ik heb zeer weinig tijd en ben bang dat ik dan wéér moet stoppen. D: Sorry.


    Haha, maakt niet uit, zal hierna ooit nog wel weer een wedstrijd beginnen, en dan sleep ik je aan je haar door Engeland als je weer uitschrijft (cat)(wbw)

    Dominique? ik schrijf me toch nog in als het kan. ._. /ik máák wel tijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Dominique? ik schrijf me toch nog in als het kan. ._. /ik máák wel tijd.


    haha, is goed is goed, heb je mijn reactie hierboven gelezen?:P

    JACK SPARROW JEUJ. Die gast is geniaal_O_
    -heb alleen POTC nog niet gezien trololo, but I know Jack 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hel schreef:
    (...)

    haha, is goed is goed, heb je mijn reactie hierboven gelezen?:P


    Yes, maar ik moest net eten en wilde me snel inschrijven, na alle twijfel. 8D Ik beloof hier tijd voor te maken zodat je me niet bij mijn haren hoeft rond te slepen. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    (...)

    Nou ja, 30 verhalen nakijken gaat wel een probleem worden want dat is echt onmogelijk in één dag.. maar ik dacht trouwens dat je mee wilde doen? :p


    Idd, maar de logica verplicht me hier logisch na te denken. Ik zou enorm graag meedoen, maar er komen voor mij 2 weken proefwerken aan, dan 1 schamel weekje om te rusten en bagage te pakken, en dan een maand op vakantie. Ik zou graag jureren/meedoen, maar als ik het hier logisch bekijk, dan verplicht, zoals ik al zei, de logica me te overhand te laten nemen. Ik denk niet dat met het oog op de toekomst, meedoen of jureren zou lukken voor mij. Ik vind dit zelf HEEL jammer, ik had enorm graag gedaan, keek er ook enorm naar uit, maar het is gewoon niet reeel. Helaas. Het ga jullie goed, mede-mythologiefanaten!


    Na regen komt zonneschijn.

    Crowmaster schreef:
    (...)

    Idd, maar de logica verplicht me hier logisch na te denken. Ik zou enorm graag meedoen, maar er komen voor mij 2 weken proefwerken aan, dan 1 schamel weekje om te rusten en bagage te pakken, en dan een maand op vakantie. Ik zou graag jureren/meedoen, maar als ik het hier logisch bekijk, dan verplicht, zoals ik al zei, de logica me te overhand te laten nemen. Ik denk niet dat met het oog op de toekomst, meedoen of jureren zou lukken voor mij. Ik vind dit zelf HEEL jammer, ik had enorm graag gedaan, keek er ook enorm naar uit, maar het is gewoon niet reeel. Helaas. Het ga jullie goed, mede-mythologiefanaten!
    Waarom kijk je niet tijdelijk voor een vervanger als ze op reis is. Dat wordt in redelijk wat wedstrijden nog gedaan. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Waarom kijk je niet tijdelijk voor een vervanger als ze op reis is. Dat wordt in redelijk wat wedstrijden nog gedaan. (:


    Zou ook kunnen, maar al ik kijk dat er dan ook nog twee weken proefwerken aan zitten -en 4 weken vakantie- dan is dat al 1,5 van de 4 maand, dan hou ik het liever op een jurylid minder, of iemand die -net zoals ik- totaal geen leven heeft en redelijk lang thuis is ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Zou ook kunnen, maar al ik kijk dat er dan ook nog twee weken proefwerken aan zitten -en 4 weken vakantie- dan is dat al 1,5 van de 4 maand, dan hou ik het liever op een jurylid minder, of iemand die -net zoals ik- totaal geen leven heeft en redelijk lang thuis is ^^


    Like me :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lol, Gandhi en Aether, dit wordt moeilijk :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hel schreef:
    (...)

    Zou ook kunnen, maar al ik kijk dat er dan ook nog twee weken proefwerken aan zitten -en 4 weken vakantie- dan is dat al 1,5 van de 4 maand, dan hou ik het liever op een jurylid minder, of iemand die -net zoals ik- totaal geen leven heeft en redelijk lang thuis is ^^
    Daar heb je gelijk in, maar wie weet is die proefweek wel gedaan tegen dat iedereen heeft ingediend en 's avonds kan je daar tenslotte altijd wat tijd insteken. (Alleh ik doe dat toch) en dan hoef je niet zo lang voor een vervanger te zoeken. Maar het is jouw wedstrijd en jouw keuze. Met 2 juryleden is het perfect mogelijk om een wedstrijd te runnen. Wie weet biedt er nog iemand anders zich aan.:Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?