• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mijn Topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aedan Price
    Ik keek hem aan. En het ergste. Het gene wat me de hele nacht had wakker gehouden, was het feit dat ik die kus niet zo erg had gevonden. Misschien had ik hem daarna wel gewoon geslagen omdat ik verward was. Ik zette die gedachte nu van me af.
    "Wat is er?" vroeg ik met een trieste glimlach. "Ook last van een waardeloze ouder?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik laat een lach los en kijk dan voor mij uit en zucht 'Wat zijn dat? Ouders...' is het enige wat ik zeg met een iets te droevige stem. De tranen beginnen ook over mijn wangen te stromen. Ik ga met mijn hand langs mijn gezicht om ze weg te vegen, ik was nooit zo zwak geweest, altijd was ik mijn gevoelens de baas. Misschien heb ik inderdaad teveel gedronken.

    jasmine eberson

    ''hey jongens roep ik''
    ''mijn moeder wilt niet meer dat ik met jullie omga dat is dus het probleem'', '' maar ik wil dat nog wel'' mijn moeder denkt dat ik door jullie niet meer goed met school bezig ben....
    ''ze wilt dat ik weer klassiek ballet ga volgen'', maar dat wil ik helemaal niet....:(
    en ze kijkt bedroefd weg

    Amy Price
    "Pace!" riep ik plots. Ik sprong overeind en liep naar hem toe.
    "Bedankt voor het thuis brengen." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    'Is graag gedaan Ams, zolang ik het niet nog eens moet doen.' zei ik glimlachend. Ik stond nog steeds met mijn arm om Hannah heen.
    'Wat wil je nu als beloning dat je eerder was dan mij?' vroeg ik haar nogmaals. Ik glimlachte even toen ik in mijn ooghoeken zag dat Don en Alex gingen battlen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:55 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Zonder erbij na te denken, sloeg ik mijn arm om zijn schouders.
    "Hé, het is goed." zuchtte ik. "Het komt allemaal in orde. Je hoeft het niet te vertellen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ Alexx? ga je nog antwoorden? xd. Sorry, ben ongeduldig. ]

    jasmine eberson

    ik loop naar pace en hannah toe
    ''dus pace jij wilt een beloning omdat hannah hier eerder was dan jij?''
    ik grinnik erbij en geef pace een knipoog

    Amy Price
    "Pfff." zuchtte ik. Hij had het duidelijk veel te druk met Hannah. Ik wou hem net zeggen dat Aedan zijn excuses was gaan aanbieden, maar... niet dan!
    Ik draaide me om en ging weer tegen een boom aan zitten.
    "Ik haat het om de jongste te zijn!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik wrijf de laatste tranen weg en kijk dan naar Aedan, ik zucht even 'Ik heb... nooit echt ouders gehad... Ik liep weg op mijn achtste en sinds dien zorg ik voor mijzelf...' zeg ik, ik kijk naar Aedan en dan weer naar de lucht.
    Ik pak een sigaret en steek die aan, ik begin ook te merken dat de alcohol langzaam begint te zakken.

    [Pace vraagt aan Hannah welke beloning zij wilt, niet welke hij krijgt.]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:01 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    [Pace vraagt aan Hannah welke belong zij wilt, niet welke hij krijgt.]

    ow haha sorry verkeerd gelezen

    Alex

    'Mooizo' Zeg ik grijnzend en loop naar mijn speakers, zelf had ik van alle stylen wel wat op mijn iPod staan maar meer van mijn style, ik was niets op zijn gebeid en anders om volgens mij ook niet. Ik besloot een gewoon liedje te doen inplaats van een rimix en kwam uit bij I should've kissed you van Cris Brown een liedje waar ik zelf ook een geografie bij had bedacht. Ik loop weer naar hem toe en begin zelf eerst te dansen.


    Don't be like the rest of them, darling

    jasmine eberson

    ''dus hannah, welke beloning wil je'' zeg ik op een triomfantelijke manier

    dan zie ik amy alleen tegen de boom zitten en ik loop ernaar toe en ga naast haar zitten

    ''wat is er amy?'' vraag ik bezorgd