• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Jeej! Beginnen we bij de boete of in de arena??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Welkom Tributen,

    We beginnen deze RPG met de boete. Zoals jullie allemaal wel weten word er voor elk district een jongen en een meisje gekozen.

    Heel veel succes.

    Patrict & Naomi


    ~

    Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    Ik wiebelde zenuwachtig heen- en weer op de hakjes die van mijn oma waren geweest, en frunnikte nerveus aan het kanten jurkje wat mijn moeder speciaal voor mij had opgespaard. Mijn zusje en broertje stonden netjes naast mij en mijn moeder, opgetut en wel. Met een nieuwsgierige blik keek ik naar alle mensen.
    Ik wou gekozen worden.
    Het klonk belachelijk, maar ik móest dit doen. En winnen. Voor mijn familie.
    Misschien moest ik me wel vrijwillig opgeven? Mijn moeder zou me voor gek verklaren. De meesten vonden de Spelen onzin, maar ik zag het als dé kans.
    We zouden nooit meer honger lijden, nooit meer vrezen om ons huis uitgezet te worden..

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics. Morgen ben ik de hele dag weg en nu heb ik geen tijd. Morgenavond zal ik wel aanwezig zijn en beginnen. :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amelia Rivers - District 12

    Ik draag een mooie jurk die van mijn moeder was geweest en mijn haren in een mooie knot opgestoken. Mijn moeder geeft me even een knuffel voor ik me meld. 'Het komt goed mama' fluister ik en laat haar langzaam weer los. Verderop zie ik Shadow lopen. Ik verontschuldig me en ren naar hem toe. 'Heee' zeg ik en knuffel hem even. Shadow was mijn beste vriend. We kenden elkaar al zolang we leefden. We trainden stiekem altijd samen buiten de hekken van ons district. We maakten een goede kans als we zouden word gekozen.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Het was weer zover, de dag dat er 12 jongens en 12 meiden de arena in werden gestuurd. Iedereen had wel iemand die hem of haar kwam uitzwaaien of er voor zorgde dat ze er goed uitzagen, ik... Ik had niemand... Ik pak de zwarte mantel die mijn ouders voor mij hadden achtergelaten bij de geboorte en trek hem aan waarna ik begin te lopen. ik Hoor na een tijdje Amelia achter mij en glimlach even 'Heey' zeg ik dan 'Bang dat je gekozen word?' vraag ik dr terwijl ik in de rij ga staan om mij te melden.

    Amelia Rivers - District 12

    'We hebben samen goed getraind' zeg ik met een glimlach. 'Als ik dan maar met jou gekozen word.' 'En jij?' vraag ik. Een vrouw pakt mijn hand en prikt in mijn vinger voor een druppel bloed. Ik kijk even pijnlijk. Dit was de zoveelste keer dat we samen in de rij stonden. 'We zijn goed op elkaar ingespeeld Shadow' zeg ik met een glimlach en geef hem nog een knuffel als afscheid.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach alleen eventjes, de prik in de vinger had ik niet eens gevoeld en loop door als ik een tik tegen mijn schouder krijg. Ik geef Amelia een knuffel terug en ga dan ergens staan, ik wilde de Arena eigenlijk niet in, wat als ik mijn krachten niet onder controlle krijg, of als wat in mij zit naar buiten komt... Hier kan ik het nog redelijk onder controlle houden en als ik te ver ga kan ik achter de hekken het los laten. In de Arena is het anders, dan zit ik gevangen. Ik kijk op als de speakers aan gaan en laat mijn ogen over het publiek gaan om Amelia te vinden.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:56 ]

    Amelia Rivers - District 12

    Ik hoor de harde vrouwelijke stem in de speakers en zoek Shadow tussen de jongens. Als ik heb vind glimlach ik even en steek mijn duim op als teken dat het goed komt. Het hele verhaal vooraf gaat als een stroomversnelling langs. Het boeide me helemaal niks. 'Dan gaan we nu over tot het trekken van de namen.' Ik voel een rillen over mijn rug lopen en knijp mijn handen tot vuisten. 'De vrouwelijke Tribuut van District 12 is geworden......AMELIA RIVERS.'


    ~

    Skyler Jade White
    Ik liet mijn bloed prikken en liep achter de rest aan. Het boeide me niet of ik wel of niet gekozen zou worden. Ik had een goede gave die me tegen wat dan ook kon beschermen. Niet tegen een ziekte, maar wel andere gaves of aanvallen van mensen. Ik ging in de rij van mijn leeftijd staan en wachtte tot een naam werd getrokken. Ik vond het eigelijk gewoon iets doms. Het boeide me eigelijk geen strontzak.

    Ayden Samuel Bright
    Nadat ik klaar was met werken. Ik was de enige metaalstuurder of vuurstuurder hier. Ik kreeg voldoende werk vooral met zo een vader. Ik maakte wapens en nog meer uit een plakje metaal. Ik kon erin knijpen en het vervormen alsof het van wol of iets anders zachts was. Ik liet mijn vinger prikken en ging staan bij mijn leeftijds Catagorie. Nu maar wachten tot iemand gekozen werd en dan naar huis of mee met de trein. Je wist het maar nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samantha Blue Ice - District 9

    Nerveus bijt ik op mijn lip. Vandaag zouden er weer 2 kinderen uit district 9 naar de arena gaan. Met een kleine duw in mijn rug kijk ik naar de jongen die naast me staat. Het is mijn tweelingbroer. Hij krijgt een bemoedigende glimlach op zijn gezicht. Hij was de enige die me begreep zonder dat ik wat zou zeggen. Hij wist hoe bang ik was voor de trekking, maar vooral als hij er heen zou moeten. Mijn ouders waren allebei net klaar met het werk en omhelsde ons voor misschien wel de laatste keer voordat we in de rijen gingen staan. Wachtend op de trekking.


    you were born original don't die as a copy

    Shadow Repaer ~ District 3

    Ik fake een glimlach naar Amelia en schrik deels als haar naam word getrokken, ik zie hoe ze richting de vrouw loopt, als ze dr staat kijk ik alleen maar naar beneden, ik ben mijn maatje kwijt is het enige wat door mijn hoofd gaat. 'Nu de trekking voor de jongens' hoor ik door de speakers gaan, ik slik even en concentreet mij, ik kan Amelia niet in de steek laten en als ik vrijwillig ga dan kijken ze mij raar aan. Een schaduw straaltje druipt van mijn eigen schaduw af en kronkelt langzaam richting de bol, als de vrouw dr hand erin doet duw ik mijn eigen kaartje in dr hand waarna ik de schaduw sliert weer terug laat komen. Ik ga Amelia niet alleen gaan 'Shadow Repaer!!' word er geschreeuwt door de speakers. Ik blijf even een tel staan, alsof ik verbaasd ben maar word dan naar voren geduwd. Als ik bij de vrouw en Amelia sta lach ik alleen eventjes naar Amelia maar van binnen ben ik doods bang, niet voor de arena maar voor wat er in mij zit.

    Sterre Night

    Ik loop samen met mijn vader naar het plein waar we worden gekozen. En kijk om me heen iedreen was gespannen en bang om gekozen te worden. Ik kijk even me vader aan en geef hem een knuffel me vader keek naar me. nou dit is het meid hier heb ik je voor klaar gemaakt en ik ben trots op je hoe ver je bent gekomen en wat ik je heb geleerd. Ga je nu maar melden en maak me trots. En hij geeft me nog een kus op me voorhoofd. ´dat zal ik doen papa.´ en loop naar de rij toe als ik aan de beurt ben voel ik een klein prikje in mijn vinger en loop dan naar de rest toe uit mijn District en kijk ze een voor een na en zie Ayson staan hij is een goede vriend maar erg stil maar dat is leuk aan hem. nu maar afwachten of ik word gekozen ja of nee.


    I Love The Vampire Diaries

    { Wolf even een goeie tip, gebruik bij ieder die spreekt ' en om af te sluiten ook weer een ' zodat mensen kunnen lezen of het spreken is of gedachten ;) }

    Paddo schreef:
    { Wolf even een goeie tip, gebruik bij ieder die spreekt ' en om af te sluiten ook weer een ' zodat mensen kunnen lezen of het spreken is of gedachten ;) }


    dat vind ik moeilijk om te doen en dat weet naomi ook maar probeer het zo goed mogelijk te doen ben dislezies hoe je dat ook mag schrijfen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:17 ]


    I Love The Vampire Diaries