• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    We volgden de rest van de gesprekken en wachtten nu tot Jasmine haar geheim zo verklappen. Ik was aan de andere kant van Zero gaan zitten en legde mijn hand vlak bij de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik boog voorover en legde mijn arm rond Jasmine's schouders.
    "Hoe erg. Het spijt me voor je." mompelde ik.
    "Het komt allemaal wel goed. We zijn er voor elkaar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even wanneer ik merk dat Aedan toch nog wel iets verlegen is als het om mijn hand vastpakken is bij de groep in de buurt, ik pak daarom zijn hand vast en volg de gesprekken.

    jasmine eberson

    Thanks amy, ik ben er inmiddels wel aan gewend dat mijn zus er niet meer is

    Aedan Price
    Ik was best trots op mijn zus. Ik wist dat ze het moeilijk had met de herinneringen, maar toch zat ze hier de anderen te troosten.
    "Goed." zuchtte ik dan. "En nu is het wel genoeg, denk ik. We kunnen dit misschien ooit nog eens herhalen." ik haalde mijn schouders op. "Laten we nu gewoon dansen!"
    Ik liet Zero's hand even los om recht te staan en de radio aan te zetten.
    Daarna liep ik terug naar de groep. Ik stak mijn hand naar Zero en Amy uit om hun overeind te helpen.
    "Genoeg depressiviteit voor vandaag. Laten we nog wat dansen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik pak zijn hand vast, trek mezelf omhoog en ga dan op mijn vaste plek zitten. Dansen is niet mijn ding, ik kan het toch niet. Hun zijn de crew en ik ben gewoon een toeschouwer.
    Ik steek een sigaret aan terwijl ik kijk hoe de crew los zou gaan.

    Pace Saade
    'En vergeet niet dat ik dankzij Hannah hier jullie nog allemaal moet trakteren op Starbucks.' zei ik, wijzend naar het meisje dat naast me zat en glimlachte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Is die niet al gesloten? Misschien is het slimmer om ons morgen te trakteren?" Ik klopte hem even op zijn arm en ging toen dansen.

    Aedan Price
    In plaats van te gaan dansen ging ik achter Zero zitten. Hij zat tussen mijn benen en ik trok zijn rug dichter tegen mijn buik. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
    "Ik hou van je." zuchtte ik. Had ik dat echt gezegd? Ok, het was de waarheid, maar was het niet wat te snel? Te direct?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even wanneer Aedan mij naar achter trek, mijn hart schiet mijn keel in wanneer hij die drie worden zegt. Ik draai mijn hoofd iets 'Ik hou ook van jouw' fluister ik in zijn oor waarna ik hem een kus op zijn wang geef.
    Ik voel hoe mijn hart harder bonst, alsof die uit mijn ribbenkast elk moment kan vliegen.

    Alexys

    Ik deed wat pasjes, en ging al snel over op popping.
    Ik grijns maar een beetje, en kijk rond.


    El Diablo.

    Hannah Victoria Emberson.

    "En vergeet niet dat ik dankzij Hannah hier jullie nog allemaal moet trakteren op Starbucks" Zegt Pace dan, terwijl hij glimlachend naar me wijst.
    Een klein glimlach verschijnt op mijn gezicht, waarna ik mezelf wat losser maak van Pace zijn warme en gespierde lichaam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aedan Price
    Ik zuchtte opgelucht en voelde me even oprecht gelukkig. Mijn hart leek over te lopen van de liefde. Ik trok hem nog wat dichter tegen me aan en keek uit mijn ooghoeken naar Amy die stond te dansen. Ik was blij dat het toch goed leek te gaan met haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Amy en dan weer naar Aedan 'Moet jij niet dansen?' zeg ik dan en poke hem in zijn zij.
    'Jij bent de gene die iedereen bij elkaar bracht om een soort crew te worden' zeg ik lachend 'Hoewel ik alleen toeschouwer ben' zeg ik en begin weer te lachen.

    Aedan Price
    "Ik heb niet zoveel zin in dansen." glimlachte ik.
    "Trouwens je zou meer kunnen zijn dan toeschouwer. Je hebt echt geweldige tricks. Verwerk die met wat dance moves en bam! Jij bent een echte danser!"
    Ik legde mijn hoofd opnieuw op zijn schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nieuw topic!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”