• Vragen over twitter dus.

    Weet iemand hoe ik een dm/privébericht moet versturen via Twitter? (Want ik heb het geprobeerd maar ik deed het blijkbaar fout want hij wilde het niet versturen)
    Weet iemand hoe ik een youtubefilmpje op twitter kan krijgen?
    Weet iemand waarom ik het soms niet kan zien op mijn eigen twitterpagina als iemand een van mijn tweets heeft beantwoord?

    p.s (voor de mods) Als het topic verkeerd staat, sorry maar ik wist niet waar ik hem anders moest neer zetten

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:56 ]


    Physics is awesome

    Ok;


    Weet iemand hoe ik een dm/privébericht moet versturen via Twitter? Ga naar degens profiel, klik op het knopje met het persoontje, naast de follow knop, daar staat een lijst met opties, en dan klink je op DM versturen. Je kan alleen mensen die jou ook volgen een dm sturen.
    Weet iemand hoe ik een youtubefilmpje op twitter kan krijgen? Plak de link van het youtube filmpje waar je de tekst typt, als je tweet getweet is, klik op expand, en je ziet je filmpje (:
    Weet iemand waarom ik het soms niet kan zien op mijn eigen als iemand een van mijn tweets heeft beantwoord? Het kan zijn dat hun profiel beveiligt is, en dat je hun niet volgt, en daarom hun tweets niet kan lezen. Anders zal ik het niet weten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Ok;


    Weet iemand hoe ik een dm/privébericht moet versturen via Twitter? Ga naar degens profiel, klik op het knopje met het persoontje, naast de follow knop, daar staat een lijst met opties, en dan klink je op DM versturen. Je kan alleen mensen die jou ook volgen een dm sturen.
    Weet iemand hoe ik een youtubefilmpje op twitter kan krijgen? Plak de link van het youtube filmpje waar je de tekst typt, als je tweet getweet is, klik op expand, en je ziet je filmpje (:
    Weet iemand waarom ik het soms niet kan zien op mijn eigen als iemand een van mijn tweets heeft beantwoord? Het kan zijn dat hun profiel beveiligt is, en dat je hun niet volgt, en daarom hun tweets niet kan lezen. Anders zal ik het niet weten.


    Wat is expand?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Wat is expand?


    Groter maken. Zo kun je bijlages of een heel gesprek zien.


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Groter maken. Zo kun je bijlages of een heel gesprek zien.


    O, oké. Ik snap het. Ik dacht dat er een knopje zou zijn voor filmpjes aangezien er ook een knopje is voor foto's


    Physics is awesome

    Nog een vraagje

    Hoe doe je twitlonger want dat zie ik soms maar ik weet niet hoe ik dat moet doen


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Nog een vraagje

    Hoe doe je twitlonger want dat zie ik soms maar ik weet niet hoe ik dat moet doen


    www.twitlonger.com (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 9:36 ]

    Heb geen twitter .., had twitter ...


    Life is full of fake people

    Op twitter heb je als ik het goed heb, startpagina, verbinden, ontdekken en ik.
    je kan op verbinden klikken waar het @ teken bij staat. Daar zie je dingen die mensen beantwoord hebben. Anders zou ik het ook niet weten. Hihi

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:10 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Grimm schreef:
    (...)

    www.twitlonger.com (:


    En hoe moet ik dat dan linken naar twitter?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    En hoe moet ik dat dan linken naar twitter?


    Erop inloggen endan doet hij dat auomatisch. Toch..? ;p bij mij wel xd


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Occhi schreef:
    (...)

    En hoe moet ik dat dan linken naar twitter?

    Bij twitlonger log je in en dan linkt 'ie het automatisch aan je account.


    The universal language of art.

    Bieberhearts schreef:
    (...)
    Bij twitlonger log je in en dan linkt 'ie het automatisch aan je account.


    Oké, bedankt.

    @Neuer

    Bedankt


    Physics is awesome

    ik doe niet aan twitter, ook al heb ik het wel, dit echt interessant om te weten he


    ©1998