• Ik ga straks mijn haar verven in het Cherryblack van L'Orèal. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of weet misschien wat je nog allemaal moet doen voor je je haar kleurt? Ik heb gister al een proefplek achter mijn oor gehad en ik ben gelukkig niet allergisch hiervoor! Nouja als iemand nog tips heeft of ervaringen uit wilt spreken, be my guest want ik heb dit nog nooit gedaan :Y)

    Het is niet heel goed zichbaar maar dit werd het ;

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:36 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Heb je lang haar? Want dan moet je sowieso meer dan een pak kopen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    :O je moet wel een fot sturen als het klaar is hoor! (A)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    :O je moet wel een fot sturen als het klaar is hoor! (A)


    26 - 02 - '16

    Elric schreef:
    Heb je lang haar? Want dan moet je sowieso meer dan een pak kopen.


    Dat is geen waar? Ik heb ook lang haar en had niet meer dan een pak nodig
    We eisen foto inderdaad!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Dat is geen waar? Ik heb ook lang haar en had niet meer dan een pak nodig
    We eisen foto inderdaad!


    Niet waar*

    Het ligt er eigenlijk aan hoe lang en hoe dik je haar is. Ik zelf heb haar tot over mijn schouders en heb altijd twee pakken nodig. Het is ook zeker aan te raden omdat je dan meer verf hebt en het dus beter kan verdelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elric schreef:
    Heb je lang haar? Want dan moet je sowieso meer dan een pak kopen.

    Ja gemiddeld lang maar ik wil niet permanent hoor! Gewoon uitwasbaar.. Er zit hier genoeg spul van in denk ik (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Negligible schreef:
    (...)

    Dat is geen waar? Ik heb ook lang haar en had niet meer dan een pak nodig
    We eisen foto inderdaad!


    Dan weet ik niet hoe lang jouw haar is, want ik heb ook lang haar en ik heb wel meer dan 1 pak nodig. :]


    Tell me about it, stud.

    Ten schreef:
    (...)

    Niet waar*

    Het ligt er eigenlijk aan hoe lang en hoe dik je haar is. Ik zelf heb haar tot over mijn schouders en heb altijd twee pakken nodig. Het is ook zeker aan te raden omdat je dan meer verf hebt en het dus beter kan verdelen.


    Mijn haar komt tot halverwege mijn rug en ik heb nog nooit 2 pakken nodig gehad..

    @ Sherlockshit. Met die pakken van l'oréal en dergelijke moet je wel goed opletten. Want deze zijn eerder permanent dan echte kleurshampoo (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Mijn haar komt tot halverwege mijn rug en ik heb nog nooit 2 pakken nodig gehad..

    @ Sherlockshit. Met die pakken van l'oréal en dergelijke moet je wel goed opletten. Want deze zijn eerder permanent dan echte kleurshampoo (:

    Hij is voor 28 wasbeurten maar ik heb zelf bruin met een beetje een oranje gloed dus als hij lang blijft zitten valt het niet heel erg op :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik had ook zo'n kleurspoeling, ik had dik haar tot net over mijn schouders, en ik had 2 pakken nodig.

    Negligible schreef:
    (...)

    Mijn haar komt tot halverwege mijn rug en ik heb nog nooit 2 pakken nodig gehad..

    @ Sherlockshit. Met die pakken van l'oréal en dergelijke moet je wel goed opletten. Want deze zijn eerder permanent dan echte kleurshampoo (:


    This. Ik gebruik altijd kleurspoeling van l'oréal, maar dat blijft eigenlijk gewoon permanent zitten :') En mijn haar komt ook over mijn schouders en ik red het ook met 1 pak.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou wel zorgen dat je een oud shirt aan hebt en je gezicht insmeert met een crème, mocht er dan verf op je gezicht komen, kun je dit er gemakkelijker afhalen (: . Ook kun je het beste het stuk waar je je spullen neerlegt afdekken met een oude handdoek. Dit is wat ik altijd doe, als ik mijn haren verf. Dat laatste doe ik, omdat we een witte wasbak etc. hebben en ik daar mijn verfspullen altijd op leg. De verf gaat er niet meer uit, waardoor ik deze af moet dekken en ik heb altijd ook nog een oude handdoek over mijn schouders liggen, zodat deze enigszins ook mijn nek beschermt tegen dat er verf in komt..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    vergeet niet dat je dan niet met dat spul in je haar geen elastiekje met ijzer in mag doen.

    ik heb ook altijd 2pakjes nodig ik heb namelijk dik haar en het komt tot over me schouders


    we all deserve to die

    Als 't de eerste keer is dat je je haar in deze kleur verft, raad ik ook aan om twee pakken te gebruiken. Heb je goed opgelet of de verf geen grijsdekking en ammoniak bevat? Een spoeling gaat tegenwoordig inderdaad wel 28 wasbeurten mee (en dan is 'ie er nog niet helemaal uit), dus je kan er vanuit gaan dat je uitgroei krijgt.
    Volgens mij heb ik m'n haar laatst met dezelfde verf gekleurd. 't Is best goed spul, zeker voor de prijs, maar hij stinkt wel > <.


    i put the fun in funeral

    develin schreef:
    vergeet niet dat je dan niet met dat spul in je haar geen elastiekje met ijzer in mag doen.

    ik heb ook altijd 2pakjes nodig ik heb namelijk dik haar en het komt tot over me schouders

    Waarom geen ijzer?


    Shit happens but pee happens a lot more.