• Vertel! Wat heb je gegeten? Of wat ga je eten.
    En was het lekker?

    Want ik at kroepoek nasi, het was lekker, en nu vroeg ik me af hoe het met jullie maaltijden ging. (Deze zin klinkt echt raar, maar sshhhhhtt🤫)
    Het is namelijk ook echt totaal helemaal niet omdat ik me verveel of om meer leven in het forum te krijgen. Echt totaal niet. Dit topic is púúr interesse in jullie (A)

    Dussss... lekker gegeten?

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 19:50 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Muah. Ik ging een gevulde omelet met geitenkaas en spinazie maken maar was beetje mislukt omdat ik niet aan het opletten was. Verder wel lekker hoor. Haha. Als toetje frambozen nomnom.


    The truth is out there.

    Mijn grootouders zijn op bezoek, dus het voelt alsof ik vandaag niets anders heb gedaan dan eten. Maar het avondeten was een soort quiche die ik samen met mijn zusje had gemaakt met broccoli, prei en kip, en dat was erg lekker. Mijn opa en oma waren ook heel enthousiast, haha. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb wel prima gegeten, met een lekker restje aardappelen die ik meegenomen had van thuis bij mijn ouders. Verder was het wel echt enorm simpel en saai want koken en ik zijn geen goede combinatie. Courgette en vegetarische worst erbij maken lukt me dan nog wel (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had een kermisfriet, aardbeien met chocolade en een chocomelk. Ik vond het heerlijk, maar mijn maag heeft het wel even moeilijk nu. But it was worth it.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sla met wat piepertjes c;. Klinkt een stuk zomers dan het buiten daadwerkelijk is héhé ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik werkte tijdens etenstijd, dus ik geniet nu van een stukje Kersenvlaai en er gaan zo Kaassnacks de oven in


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb een restje pasta gegeten C:


    26 - 02 - '16

    Hamburgers met een salade! Samen met mijn vader gekookt buiten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had uh stamppot van broccoli en wortel met een kipburger. Leuk, last-minute moeten koken voor jezelf :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wij hebben pasta met groentjes en feta gegeten (:


    <3

    Ik had gebakken aardappeltjes, groenten en een vegaschnitzel. Normaal doe ik niet zo aan aardappelen-groente-vlees (of iets wat daarvoor doorgaat), maar voor een keertje vind ik het af en toe wel oké (:

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 21:58 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Net sweet potato chips gemaakt met kruiden in de oven, super lekker! ^^

    asperges met slavinkjes en aardappels uit de oven die net niet helemaal knapperig waren -.-" maar daarna een halve bak popcorn in de bioscoop...


    oi, suzy

    Eh, aardappelen met huisgemaakte rode kool, appelmoes en schnitzel. Niet heel bijzonder maar wel lekker (:


    We were the forever that didn't last

    Zondag is frietdag bij ons thuis dus ik heb lekker frietjes op met een groentekroket erbij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one