• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, beetje scheel om dat op deze site te zetten :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Wonderaction schreef:
    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.

    Het feit dat je ze over het internet maakt, is voor sommige zielig.
    Alsof je in RL geen vrienden hebt/kan maken. Of dat je te laf bent om mensen in RL aan te spreken, dat je daardoor op het net gaat, omdat je daar meer anoniem bent...
    Alsjeblieft: antwoord op uw vraag. Dit is dus niet mijn mening, maar hoe sommige mensen erover kunnen denken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oneens. Als ik geen internet had, dan had ik gewoon geen vrienden meer, dus nee dank je.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neelie schreef:
    (...)
    Het feit dat je ze over het internet maakt, is voor sommige zielig.
    Alsof je in RL geen vrienden hebt/kan maken. Of dat je te laf bent om mensen in RL aan te spreken, dat je daardoor op het net gaat, omdat je daar meer anoniem bent...
    Alsjeblieft: antwoord op uw vraag. Dit is dus niet mijn mening, maar hoe sommige mensen erover kunnen denken.


    It is not my fault I don't like talking to people. (cat)

    Wqat hierboven gezegt word is waar, zo denken sommige mensen er over. Voor mij is het juist beter, ik kan emt veel mensen in real life niet omgaan. (Dat zal vast gelden voor veel mensen op Q, daar zou ik in real life ook niet mee om kunnen gaan.)
    Ik heb maar één echt goede vriendin en die heb ik juist via het internet gevonden.

    dus ik ben oneens met de stelling.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zeker en vast niet.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    oneens, Ik heb heel veel vriendinnen via een hyves ontmoet en daar ben ik nu echt hele goede vriendinnen mee. dus.. ONEENS!!!


    Do what people say you can't.

    Oneens, bijna al mijn vriendinnen zijn van internet en ik vertrouw ze eigenlijk ook meer dan mijn vriendin in het echte leven.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Script schreef:
    Oneens. Ik heb juist leukere vrienden via internet dan via gewone 'comunicaties'. Sommige kinderen maken er wel eens een opmerking over zoals: 'Oh, jij hebt wel echt veel internet vrienden'. Ik ga er al niet eens meer op in, het is mijn keuze niet die van hun. Dus nee, het is niet zielig.


    comfort in c h a o s

    Oneens. Ik zou werkelijk niet weten wat ik zonder bepaalde mensen zou moeten die ik via het internet heb leren kennen.


    Exactly who we are is just enough.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Oneens, je kent elkaar niet mega goed en hebt elkaar nog niet gezien dus dan beoordeel je niet gelijk op het uiterlijk, ookmkun je dingen kwijt omdat ze je niet ke nen en geen menning over je hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is natuurlijk een stelling die je moet plaatsen op een site waar zowat iedereen internetvrienden heeft...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wonderaction schreef:
    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.


    THIS. c:


    The universal language of art.