• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, de mensen die ik heb ontmoet op internet, sommige zijn echt goede vrienden en het enige verschil tussen vrienden in reallife is, is dus dat het contact via internet is. Ik heb zelf ook echt een hele goede internet vriendin, en drie andere heb ik ook eens mee gemeet. (:

    Nee, gewoon nee.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:49 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    hahaha
    Nee..

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:22 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Klopt. Je kan ze beter in real life hebben. :Y) *kidding*


    -

    Natuurlijk oneens. Ik hou serieus van mijn vriendinnen op Q. Sommigen heb ik ook gemeet en dat klikte ook gewoon. 1'tje woont zelfs dicht bij mij. Dank aan Quizlet dat ik hen heb ontmoet(:


    Pretty is just a pretty word.

    ik heb meer vrienden op Internet (vooral Quizlet xD ) dan in 'Real Life'!

    en ze hebben de zelfde hobby's ( Tekenen, lezen, schrijven enz.) omdat ze op de zelfde site zitten, waarop die hobby's worden 'beoeffend'

    oneens dus.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    The sun will rise and we will try again.

    Als je een goede band hebt met je vrienden, maakt het toch niet zo veel uit waar je ze hebt ontmoet? Als je ze maar kunt vertrouwen en zij jou.


    the future's always just a few heartbeats away

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.

    Oneens,
    Ik heb mijn beste vriendin via internet leren kennen, ik heb mijn vriendje via internet leren kennen en ik heb zat andere leuke mensen via internet leren kennen en die zijn super lief voor me, nog beter dan mijn echte vrienden. Ik heb ze ook bijna allemaal gemeet en het zijn stuk voor stuk lieve en goede mensen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ONEENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik heb ongeveer tien internetvrienden ofzo, allemaal even lief !
    waarom zou je op quizlet zitten als je geen internetvrienden wil maken ?
    -xx- (mijn mening)


    bzzzt broem.

    MonkeyPie schreef:
    Oneens


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik vind van niet

    1 van mijn beste vrienden heb ik via quizlet leren kennen, dus ook een internet vriend.
    we hebben het heel gezellig samen en gaan gezellig met elkaar om ook in het echte leven.


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Wonderaction schreef:
    Oneens. Hoezo zou je zielig zijn als je juist nieuwe vrienden maakt? Oke, je ziet ze dan wel niet, maar je kan ze wel beter leren kennen en dan ga je ook niet gewoon meteen af op het uiterlijk, maar juist op het innerlijk.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Lol, ik moest hier echt om lachen. Maar nee. Ik vind het wel zielig als je helemaal géén vrienden hebt.


    The odds are néver in our favor.