• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cadentium schreef:
    Lol, ik moest hier echt om lachen. Maar nee. Ik vind het wel zielig als je helemaal géén vrienden hebt.


    Waarom is het zielig als je helemaal geen vrienden hebt?

    Ik ben het oneens met de stelling, hoewel ik mensen die tegen hun real life vrienden lopen op te scheppen over hun internetvrienden wel zielig vind.


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Oneens.

    Ze kunnen leuk zijn, en je kan er eens mee afspreken!


    Life is all about having a good time.

    oneens, ik heb drie van de vrienden die ik via quizlet ontmoet heb vet vaak in het echt gezien, en we spreken super vaak met elkaar, en nu met facebook enzo zijn de mogelijkheden al veel groter om echt met elkaar in contact te komen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oneens, ik heb via internet zoveel leuke mensen leren kennen, ook een paar waar ik spijt van heb maar vooral heel plezante mensen.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    helemaal oneens
    :) ik heb mijn best friend ever hier op de site ontmoet...
    en sinds kort heb ik een vriend (nouja, groot woord. het is nogal pril) en hem heb ik ook ontmoet op het internet.


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Helemaal eens. En liefde kan er al helemaal niet uit voortvloeien. (joehoe) [/heavysarcasm]


    Til hug og blod.

    I dont agree (:

    What? Nee!
    Waarom zou dat zielig zijn? Het is niet zielig. Er is niets verkeerds mee. Waarom zou dat slecht of zielig zijn of weet ik het? Het is toch leuk als je met iemand overeen komt van ergens over de wereld? Wetend dat die persoon bestaat en oh, jij mag ermee "bevriend" zijn. Je zal hem/haar misschien nooit in het echt zien, maar toch vind ik er niets verkeerd aan. Waarom zou dat verkeerd zijn? Ach ja, mensen die dat erg vinden? Alle respect, maar hier is juist niets mis mee. Dank voor uw aandacht.


    If it is meant to be, it will be !

    Negligible schreef:
    Dat vindt mijn vriend ja. Of niet zielig, maar stom, dacht ik.
    Nuja, zelf vind ik dat niet anders zou ik geen vrienden maken via internet (:

    Sowieso, zolang je daarnaast ook nog vrienden hebt in rl is het oké.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, vrienden via internet kun je eigenlijk nog beter mee opschieten, dan in het echt! natuurlijk heb ik ook beste vriendinnen in het echt waar ik alles kwijt kan, maar via internet heb ik tenminste niet zo snel ruzie.

    Oneens, maar het is wel zielig als je alleen internetvrienden hebt en geen vrienden in het echt...
    Via internet kan je ook hele leuke mensen ontmoeten, ik heb ook al mensen gemeet via Twitter en daar kan ik het heel goed mee vinden.


    I can't define who I am.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.

    inderdaad xD


    Here, in the forest, dark and deep. I offer you, eternal sleep.

    Oneens, iedereen heeft internetvrienden, aar iedereen heeft ook echte vrienden, dus zoveel maakt het niet uit


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Ik kom echt niet uit m'n woorden, maar oké :']

    Oneens. Het zijn mensen die je door de afstand normaal niet ontmoet had (ook wel buitenlanders). Op het internet kom je als het ware op virtuele plaatsen en daar ontmoet je mensen. Net als in het echte leven waar je mensen ontmoet door naar plaatsen te gaan. Je komt toch ook wel mensen tegen die je wel op de 'normale' manier ontmoet hebt tegen op het internet (ik wel lol).
    Ook is het zonder vooroordelen want je ziet die mensen niet.

    Het heeft niets te maken met dat je geen sociale vaardigheden hebt. Nja, mensen die dat hebben, krijgen de kans om zo meer in de maatschappij te komen door het eerst rustig aan te doen en die mensen later pas face to face te ontmoeten.

    Het enige zielige eraan is als mensen te sneu zijn om zichzelf te faken.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo