• De stelling van deze week luidt:
    Internetvrienden hebben is zielig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het krom van sommige mensen dat ze zeggen dat het wel zielig zou zijn. WhatsApp, Twitter en Facebook... Ze zorgen ervoor dat je met elkaar in gesprek blijft. Neem nou iemand die ontzettend populair is en honderden vrienden heeft, die kent ze heus niet allemaal. En toch praat ze met mensen die ze vluchtig heeft gezien.
    Nou ja, ik vind het in ieder geval absoluut niet zielig. Ik vind het juist ontzettend handig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahahaha :')
    Nee. (cat)


    26 - 02 - '16

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    this ^
    inderdaad


    Miep

    No, ik ben er juist blij mee. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vraag mij eigenlijk af of dat er IEMAND hier Eens op zou antwoorden. :Y)
    Ik vind dit best wel een nutteloze stelling. Gezien we hier op Quizlet zitten, een site waar iedereen op het forum (iedereen die hier dus op reageert) wel vrienden heeft op het forum, op de site, of facebook, whatever.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Unbroken schreef:
    Ik denk dat dit een beetje de verkeerde website is om deze stelling te hebben lol.
    Oneens.


    Hier ben ik het mee eens. Soms kan je op internet makkelijker praten. Er zijn niet voor niets van die hulpsites als je problemen hebt. (Niet dat ik Q hiermee wil linken) En ook daar maak je vrienden. Ik ben het er geheel mee oneens!

    Ik ben zielig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Verkeerde site om zo'n stelling te plaatsen.
    ONEENS.
    (cat)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oneens,
    internetvrienden gaan niet op je uiterlijk af, en bepaalde mensen praten nou eenmaal beter via de computer. (ik praat in real en op internet eigenlijk altijd te veel :X) Ze zijn ook een soort van anoniem, je kan ze ontmoeten enzo. Maar ze kunnen geen geheimen van jou vertellen aan je vriendinnen aangezien hij/zij ze hoogstwaarschijnlijk toch niet kent. Een fijn opstapje om over je geheimen/problemen te praten. Vaak lijken ze ook erg op je. Met vriendinnen op school ben ik vaak nog drukker dan ik hier ben, hier kan ik ook rustig zijn en over een probleem/geheim/verhaal/liedje na te denken. met andere woorden hier kan ik mijn 'depressieve/filosofische' kant laten zien.
    en once again is mijn reactie weer überlang o.0


    The difference between doing something and not doing something is doing something. ~Harry Styles

    Oneens ik heb vrienden ontmoet op internet en ze zijn echt eel aardig ^^


    Never give up on the things that make you smile

    Oneens.

    5/10 jaar geleden misschien. Maar ik ben het er totaal oneens mee. Via het internet ga je niet meer af op een eerste indruk en ik denk dat mensen op het internet meer hun zelf kunnen zijn. In real life wordt je toch sneller en meer beoordeeld op je uiterlijk/lichaamstaal/style/enz.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niemand op Quizlet zal ermee instemmen, maar ik denk dat er zat zijn buiten het hele virtuele, internet gebeuren die dat wel zullen doen. Een lange tijd geleden heb ik mij ook best zielig gevoeld, want internet was toen mijn toevlucht, maar nu heb ik er zulke goede vrienden mee gemaakt :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel erg oneens. Ik heb een zware tijd achter de rug en nog steeds en mijn twee beste vriendinnen ken ik via het internet, via Quizlet en zij helpen mij hier heel erg doorheen.


    nomnomnomnomnom