• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:14 ]

    Ik denk het niet. Je hebt betaald toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    nee volgensmij niet..............

    Jup. Ik denk het wel.
    Want wacht hoor, je hebt dus eigenlijk meer gereisd dan waarvoor je betaald hebt?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Jup. Ik denk het wel.
    Want wacht hoor, je hebt dus eigenlijk meer gereisd dan waarvoor je betaald hebt?


    Ja.

    Mebarak schreef:
    Ik denk het niet. Je hebt betaald toch?


    Nee, want ik heb nog niet uitgecheckt met mijn OV. En mijn OV weet niet waar ik naartoe wil.

    Timor schreef:
    (...)

    Ja.
    Ja, Dat is zwartrijden.

    Timor schreef:
    (...)

    Nee, want ik heb nog niet uitgecheckt met mijn OV. En mijn OV weet niet waar ik naartoe wil.


    Dus je bent eigenlijk van Eindhoven naar Den Bosch gegaan met je OV? Want dan is het wel zwartrijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LovelyLonely schreef:
    (...)Ja, Dat is zwartrijden.

    (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Weet ik niet eigenlijk. Je mag via een omweg naar je bestemming reizen en dan pas uitchecken, maar als je een hele dag op een plaats bent en daar niet uitcheckt.. volgens mij wel.
    Maar ja, niet dat het erg is, want niemand kan controleren of je er vijf minuten bent geweest of een hele dag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het niet weten.. ik denk het wel.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    als je niet uitcheckt met je ov, moet je toch meer betalen? of is dat alleen in trams zo. Ik denk trouwens wel dat het zwartrijden is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Toen ik via Rotterdam naar Amsterdam reed om iemand op te halen in rotterdam, en we moesten dus naar Amsterdam, mocht dat gewoon, maar ik was geen hele dag in Rotterdam toen. Ik had het toen gevraagd, haha. Hmm, ik weet niet. Ik weet ook niet of ze kunnen checken wanneer je ingecheckt hebt..

    Ja, eigenlijk wel, maar dat kan toch niemand nakijken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    In principe hoef je niet uit te checken als je overstapt, maar je reist dus eigenlijk van Eindhoven naar Tilburg en van Tilburg naar Den Bos. Maar je betaalt voor Eindhoven-Den Bos.
    Dat hoort natuurlijk niet en als je in de trein van Tilburg naar Den Bos wordt gecontroleerd, zien ze dat je in Eindhoven bent opgestapt, dus je zou daar een vraag over kunnen krijgen, want ze kunnen als het goed is gewoon zien wanneer je dat hebt gedaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Er staat me iets van bij dat dit gewoon mag. Volgens mij heb ik heel lang geleden zoiets eens aan een conducteur gevraagd omdat ik ging omreizen om iemand op te halen.

    En zo niet, zeg je toch gewoon dat je vergeten bent uit te checken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.