• okay, i think it is time to say something:
    Dankjulliewel.
    Dankzij jullie ben ik verschillende dingen anders in gaan zien. Ik weet dat ik niet de gezelligste ben, en ik weet ook wel dat ik soms gewoon een bitch ben, maar ik voel me bij jullie op mijn gemak. Iets wat ik een jaar geleden nooit verwacht zou hebben. jullie hebben mij veranderd, op een positieve manier. en ik denk dat ik me, ondanks al het gezeik de laatste tijd, echt gelukkig kan noemen, doordat jullie hier voor me zijn, en omdat ik gewoon niet meer zonder jullie kan. We moeten heel snel weer wat gaan doen, en ik wil ook soon naar Belgenland om Chels en Kato te meeten (:

    iloveyou all <3



    Some things are changing too much.

    Wah ik ben bang voor morgen ;/


    What's so bad about being different?

    Snap ik.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dus, Joëlla gaat Vlammen en Spotgaai kopen zodat ze morgen iets te doen heeft als ze moet wachten (:


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    Dus, Joëlla gaat Vlammen en Spotgaai kopen zodat ze morgen iets te doen heeft als ze moet wachten (:


    Ik ga proberen uit te slapen, wat vast niet kan lukken en dan ga ik stressen en wah ;c


    What's so bad about being different?

    I miss you guys..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    I miss you guys..


    I miss you too..
    I miss everyone.


    What's so bad about being different?

    iNarry schreef:
    (...)

    Ik ga proberen uit te slapen, wat vast niet kan lukken en dan ga ik stressen en wah ;c

    Ja.. dat gaat ook gebeuren..


    Some things are changing too much.

    Ik zie er echt tegen op.


    What's so bad about being different?

    snap ik lianne maar probeer er niet te lang aan te denken, probeer ook gewoon afleiding te zoeken. Jullie zijn gewoon geslaagd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga wel de hele dag Gossip Girl kijken, dat helpt wel haha ;D


    What's so bad about being different?

    en HOI ROBIN <3


    What's so bad about being different?

    ik sta om half 10 op ga naar school maak 1 toets ga terug naar huis ga om kwart voor 3 weer naar de bushalte 4 uur naar bios rond 6 uur thuis eten en naar sannies om voetbal te kijken


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    ik sta om half 10 op ga naar school maak 1 toets ga terug naar huis ga om kwart voor 3 weer naar de bushalte 4 uur naar bios rond 6 uur thuis eten en naar sannies om voetbal te kijken


    Busy day.


    What's so bad about being different?

    jaa, maar wel een lekker dagje ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    True hahaha (:


    What's so bad about being different?