• Ik heb er de schijt aan, maar vandaag was toch echt wel het toppunt!
    Mijn moeder kwam me dus halen van school vanmiddag, maar onderweg moesten we stoppen omdat een boer met zijn kudde koeien de straat over moest. We stonden daar dus al zo'n 2 minuutjes, tot ik zag in de spiegel dat er een hele groep van die wielrenners aan kwam rijden, en guess what, ze stopten gewoon niet!
    In plaats van gewoon te wachten probeerde ze gewoon tussen de koeien door te rijden! Tot dat één van die wielrenners in de gracht was beland omdat hij moest uitwijken voor een koe, ik heb daarbij m'n lach ook niet ingehouden. :')

    Ze respecteren echt niets en denken echt dat heel de weg van hun is! Zoals laatst waren ze met VIER naast elkaar aan het rijden op een snelweg!
    Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar 80% ervan toch wel hoor!

    Wie heeft hier nog zoiets meegemaakt met van die wielerterroristen?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    OMG!
    Ja ik! Ik kon echt niet verder opzij omdat ik anders van m'n fiets af zou vallen. Zeiden ze 'arrogante troela'. Kutwielrenners. Mèh!


    26 - 02 - '16

    HAHA oh my, ik lach me kapot xD. Ik kan het wel voorstellen ja, ik fiets ook altijd in de achtste versnelling.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga altijd expres in het midden rijden, als ze ook nog eens 'opzij..!' gaan roepen..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmja, over t laatst deed ik een fietsstochtje met mijn ouders en we staken een weg over terwijl er net wielrenners aankwamen. Mijn vader en ik konden nog over, maar mijn moeder moest wachten omdat ze er zonodig tussen moesten. :W


    Let the Night embrace you

    Ik moest lachen toen ik las over de koeien. Niet gemeen bedoelt ofzo, maar ik zie dat bij mij in de buurt dan ook nooit. :] Enn ja, ik snap wel wat je bedoelt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Vooral als het wat warmer weer is fietsen hier echt een hele hoop wielrenners. Ik woon schuin tegenover een kruispunt en aangezien de meesten die hier voorbij komen net zoals in jouw verhaal geen geduld hebben, heb ik al meerdere malen gezien hoe iemand bijna aan werd gereden.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:25 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik erger me er ook enorm aan! Arrogant is de overgrote meerderheid zeker. En inderdaad net doen alsof de weg van hun is, ga toch weg.

    Daar mogen ze wel meer op controleren.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.