• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:06 ]


    ~

    Ailith Fleta

    Ik kijk er niet meer van op als hij naast mij gaat staan. Ik sta stil op een dikke tak en strijk mijn haren uit mijn gezicht. Ik neem niet eens de moeite meer om hem onder schot te nemen. Als ik dat doe is ie zo weer weg.
    'Waarom volg je mij eigenlijk de hele tijd?' vraag ik nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Revenna hoort het volkslied van het Capitool schallen en besluit dat ze misschien toch wel moet gaan slapen. Ze kruipt in een boom en maakt zichzelf vast met het touw, kijkt naar de gevallenen en leunt met haar hoofd tegen de boomstam. Haar voorhoofd doet pijn en een drukkend geklop laat haar slapen niet met rust.


    help

    Jerro

    "Waarom niet? Elke sluiper heeft een prooi" Lach ik en ik verdwijn weer. Vijf minuten later sta ik voor het meer en vul mijn flessen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    Vaag kind. Ik ren weer verder tot ik bij het kamp ben. Amelia is nog steeds wakker. Ik houd de uil en de twee konijnen omhoog.
    'Goede vangst vandaag. Vind je het goed als ik nu even ga slapen? Ow, en als je het woud ziet bewegen, waarschuw mij dan. Ik heb een vage stalker.'


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga mij omkleden en slapen mensen. Moet morgen een moeilijk proefwerk Latijn maken -zucht-)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik ga mij omkleden en slapen mensen. Moet morgen een moeilijk proefwerk Latijn maken -zucht-)


    Veel succes! Ik ben mijn Latijnse woorden dus helemaal vergeten. Mjah.


    help

    Elena Drift - District 11

    Na een paar minuten denken wat ik zou doen bwgubr mijn maag een beetje tekeer te gaan. Het was tijd om eten te gaan zoeken. Ik doe mijn slaapzak weer in mijn tas voor de zekerheid en kruip het bosje uit. Ik ga op zoek naar een goede tak en maak er een speer van. Ik kijk de water kant af en zie een vis en gooi de speer. Ik gooi mis, wat nog een aantal keer gebeurd. Na een tijdje heb ik had drie vissen. Rustig ga ik op zoek naar meer, en vind nog wat eetbare paddestoelen en wat bessen. Met mijn voedsel ga ik weer terug richting mijn plekje. Met wat takken en gedroogd mos probeer ik een vuurtje te maken met mijn vuurstenen. Na een tijdje is het eindelijk gelukt en maak ik mijn vissen schoon, waarna ik ze boven het vuur klaar maak.


    I Love The Vampire Diaries

    Cindelyne Anna Bell

    Ik word wakker van het volkslied, en ik kijk naar boven.
    Zeven doden. Maar ik ben het niet. En ik glimlach.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Carmen Violet Rose Grey - District 1 mag vermoord worden]


    ~

    [Wie wilt haar ean vermoorden :) dat wil ik beschrijven. Ze zit in het lava gedeelte :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amelia Rivers - District 3

    Ik knik rustig naar Ailith. 'Is prima, als ik dan zo ook even mag slapen.' Ik werp voor de zoveelste keer een blik op Jayson die nog steeds onbewegelijk licht. Ik kijk even naar mijn vis die klaar is. Trots leg het op de folie en laat het afkoelen. Ik neem een klein slokje water en kijk even naar het oerwoud.


    ~

    HurtedHeart schreef:
    [Wie wilt haar ean vermoorden :) dat wil ik beschrijven. Ze zit in het lava gedeelte :)]


    Ik heb nog geen idee wie dat wil doen;) De meesten zitten in het oerwoud. Dus we zien wel wie er op reageert]


    ~

    HurtedHeart schreef:
    [Wie wilt haar ean vermoorden :) dat wil ik beschrijven. Ze zit in het lava gedeelte :)]

    [Het lijkt me een beetje vaag als Harveys posts louter en alleen bestaan uit kijk-ik-vermoord-mensen-stukjes, dus sowweh :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    [Het lijkt me een beetje vaag als Harveys posts louter en alleen bestaan uit kijk-ik-vermoord-mensen-stukjes, dus sowweh :3]


    [hahahah dat vind ik een goede. Nja we wachten het even af en anders doe ik het zelf xd]


    ~

    [ Spelmaker, hoe lang wil je het nog nacht laten zijn? Dan weet ik hoe lang ik nog moet slapen haha. ]


    If we burn, you burn with us. <3