• Dit idee spookt al een langere tijd door mijn hoofd aangezien er veel verhalen zijn over Slytherins -vooral Malfoy- maar eigenlijk (zo goed als) geen verhalen over Blaise Zabini. And because I think he's yummie yummie, dacht ik bij mezelf; why not?! Maar het is wel fijn als ik er lezers voor heb, so:

    Blaise Zabini is erg gelukkig met Savannah Suaréz een Slytherin die tevens bekend staat in de school als een 'krankzinnig gestoord wijf', tevens doordat ze altijd ruzie heeft met Draco Malfoy - Blaise's beste vriend. Die twee kunnen elkaar's bloed wel drinken, maar zijn toch gedwongen om elkaar tot een bepaalde maat te tolereren aangezien ze beide met Blaise omgaan. Tot een van hun pesterijen ernstig uit de hand loopt, en Savannah in de ziekenzaal beland. Als ze eenmaal is bij gekomen komen ze erachter dat Savannah niet alleen haar geheugen is verloren maar ook de herinneringen die ze nog heeft, heeft omgedraaid.


    Dus, lijkt het je wat? (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hm, dat klinkt wel origineel ja. Gewoon doen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Please doen, want mij lijkt echt heel erg leuk!


    Can't control my second personality

    Waarschuw me maar als je begint (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dus dan heeft ze een hekel aan Blaise, als haar herinneringen zijn omgekeerd? Het klinkt origineel


    Physics is awesome

    Waarschuw me maar als je begint (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    graag doen :) verhalen over Blaise zijn altijd erg leuk