• Hallo,
    Ik zoek nieuwe stories om te lezen. Helaas heb ik behoefte aan belaalde genres en dan vooral aan de genres met onbekende personen en horror. Dus, heb je een horrorverhaal of iets thrillerachtigs met onbekende personen kan je de link plaatsen. Ik heb gewoon nieuw leesvoer nodig volgens dit genre :'3
    Of gewoon wat moordmisdaadachtig, dat lees ik ook graag (:
    Liefst een originele verhaallijn en niet iets gebaseerd op een film of boek of whatever.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:45 ]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Dan zoek je op genre.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan kom ik op stories uit die vaak al veel hoofdstukken hebben. Ik zoek vooral pas begonnen stories.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Die lees ik allemaal al.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Ik heb een verhaal die afgelopen is. Hij is helaas wel met Niall Horan van One Direction. Maar daar merk je bijna niks van. Het gaat over mysterie en beetje detective kijk maar of je het wat vind. Hij heet: My Diaries||Niall Horan. Je vin dhem op mijn profiel

    Ehm, ik weet niet of je 17 hoofdstukken veel vindt? Want als dat niet het geval is, dan heb ik een onbekende personen story met horror (: Dit is de link en sorry dat ik even geen beschrijving geef, want ik ben aan het haasten haha!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bedankt beide, ik zal meteen eens gaan kijken (:
    En 17 hoofdstukken gaan nog, dan verspreid ik het over een dag of twee om te lezen. Maar zoals dertig of zoiets, en dan super lang, dat is gewoon te veel.
    Bedankt beide (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Ik heb korte verhalen met onbekende personen waar 2 horrorverhalen tussen zitten.
    http://www.quizlet.nl/stories/93087/short-stories/


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dank jullie wel, ik neem meteen een kijkje als ik tijd heb (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Ik ben net begonnen aan zoon soort story.
    Helaas staat hij nog niet online.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb beide! Neem gerust een kijkje op mijn profiel!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik neem even een kijkje. Dank je (:


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    “There is no passion so contagious as that of fear.” - Michel de Montaigne

    Midden in de jungle van een gebied dat door moordlustige kannibalen wordt bewoond, strandt een groep tieners. De inboorlingen worden al snel tot Orks omgedoopt en ze doen hun uiterste best zich tegen deze vijanden te wapen.
    Hun inspanningen mogen niet baten: ze worden uit hun woonplaats verjaagd en een groot deel wordt in koele bloede in stukken gehakt. Door angst en afschuw overmand vluchten ze weg en zoeken beschutting in een uitgebrand dorp, waar nog enkele overlevenden zijn.
    Hier proberen ze een nieuw bestaan op te bouwen, terwijl ze niet alleen geplaagd worden door hun wonden en neerslachtige herinneringen, maar ook door verhitte ruzies en ontluikende verliefdheden. Net wanneer de jongeren weer een beetje aan hun omgeving zijn gewend geraakt, spoedden verontrustende berichten hen tegemoet.
    Twee van hen zijn uit nieuwsgierigheid de grens overgestoken en hun buurland zint op wraak. Een wraak die opnieuw menig man het leven kost en anderen voor altijd verminkt.
    Deze keer nemen ze het niet op tegen agressieve, doch hersenloze creaturen, maar trachten ze zich te verdedigen tegen een volk dat niet hun dood voor ogen heeft, maar hun lijden…
    x. avontuur, thriller, fantasy
    x. onbekende personen
    x. één situatie, meerdere point of views

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 16:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, dank je wel, ik neem meteen bij beide een kijkje ^^


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape