• Vanaf 7 uur! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    Geen verzoekjes meer!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin en ik waren vandaag aan het chatten met Lotte, uit Nederland en we lieten haar de betekenis van enkele West-Vlaamse woorden raden.
    Durven jullie de uitdaging aan?

    Haha. Wees gerust, Nena (Neenie) heeft haar plaatje al veranderd. Ze kwam er zelf zot van.
    Ik ga de mijne al terug vlug veranderen naar mijn verfborstel. Over een maandje, ofzo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Marling schreef:
    Errin en ik waren vandaag aan het chatten met Lotte, uit Nederland en we lieten haar de betekenis van enkele West-Vlaamse woorden raden.
    Durven jullie de uitdaging aan?
    Oh my god ja. Maar het zou pas grappig zijn als wij de radio zijn en ze het dan zouden moeten raden over de radio. Haah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chiara! Ik weet er ook wel nog enkele. Dat zou echt tof zijn. Zeker als M en N die gaan uitspreken ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het echt leuk gedaan!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neelie schreef:
    Chiara! Ik weet er ook wel nog enkele. Dat zou echt tof zijn. Zeker als M en N die gaan uitspreken ;D

    :'DDDD

    Woord n°1: Alaambak.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Woord nummer 2: Stutte.
    Moet je een beetje uitspreken met iets tussen een lange en een korte uu.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:55 ]

    Marling schreef:
    Woord nummer 2: Stutte.
    Moet je een beetje uitspreken met iets tussen een lange en een korte uu.

    Hier past ook: Koekestutte

    Nog een woord: gèèrnaars


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uitdaging?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geweldig liedje nu (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.downloads.nl/music/Stand+Up+One+Direction+Zippy

    Hopen dat deze link wel goed is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iemand woordenboek? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor