• Deze RPG gaat over het High School Leven van Carlos, James, Logan en Kendall. De tijd was snel gegaan, het leek wel gister dat ze voor de eerste keer naar high school gingen, inmiddels zitten ze al in derde klas van high school. 2 jaar geleden was het nog allemaal nieuw voor ze, Hoe ze elke dag hun boeken mee moesten slepen, hoe ze ieder les uur in een ander lokaal zaten, hoe gemeen de leraren hier waren in vergelijking met middle school, en dan had je ook nog de pestkoppen. Inmiddels waren ze aan alles gewend, en hadden ze hun plek wel gevonden. Ondanks alles hadden ze elkaar belooft om altijd vrienden van elkaar te blijven en zichzelf te blijven, dit blijkt tot nu toe gewerkt te hebben, of toch niet?... (Deze RPG staat los van de tv serie van BTR.)





    Rollen:
    Kendall: Kendizzzzle.
    Logan: Ariena
    James: Schuld
    Carlos: Barnowl

    Leerlingen van Burton High
    Kyra Cateline Romano.- Casiramos
    Ivy Olivia Morgan-Presence
    Kathy Rose Jones - Dobreva
    Alysia Dessy Campbell- Depay
    Tyler Stephano Rodriquez- Casiramos
    Joshua Brady North- BlackAlpha

    Leraren:
    Dominic Zane Olivers- Presence
    Damianne Abigail Stavros-Barnowl









    Regels RPG:
    Het liefst 3 of 4 zinnen per post, meer mag altijd.
    Niemand buiten sluiten, of uitschelden.
    Vragen stellen mag altijd, en als je ideeën hebt hoor ik ze graag .
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Geen perfecte personages.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent, of als je niet meerr mee wilt doen.
    Pobeer minstens 2 keer per week te posten.
    Er wordt niet van te voren afgesproken of iemand een relatie met een bepaald iemand krijgt



    Het is na 2 maanden zomervakantie weer de eerst schooldag. Je begint thuis, Daarna ga je naar school met de schoolbus, of je moeder, tante, oma, geen idee wie brengt je naar school, of je fietst, of gaat op je scooter motor enz. maakt niet uit met wat, laten we het er maar gewoon op houden dat je naar school gaat xD.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:44 ]


    How far is far

    Kendall:

    "Kendall?! kom je bed uit? anders kom je te laat op school!" Riep mijn moeder. O ja ik moest weer naar school.. ik sloeg de deken van me af, en stapte mijn bed uit. Ik strompelde naar de badkamer waar ik mijn tanden poetste en mijn haar kamde. Daarna sjokte ik naar mijn kast waar ik mijn kleding uitpakte, en aantrok. Daarna liep ik naar beneden en ik pakte een bak met corflakes en at ze op, daarna liep ik naar de gang om mijn schoenen aan te trekken en mijn tas te pakken. Mijn moeder kwam naar de gang om me te omhelzen en uit te zwaaien, wat ik nogal beschamend vond. Ik liep op mijn gemak naar de bushalte toe waar ik James, Carlos, en Logan zou tegenkomen, zoals elke schooldag. Ik had de bushalt bereikt en ging op een bankje zitten wachten op mijn vrienden.


    How far is far

    James
    Met een vermoeide kreun ram ik op de wekker naast mijn bed die me wakker maakte. Als er één ding was dat ik haatte dan was het wel school. Toch kon school wel leuk zijn met Kendell, Logan en Carlos dus eigelijk was het helemaal zo slecht nog niet. Snel klim ik uit mijn bed en grijns tevreden naar mijn spiegelbeeld in de grote deurspiegel. Vrolijk wandelde ik door naar de badkamer waar ik de meeste tijd doorbracht tussen wakker worden en school. Snel was ik de slaap uit mijn ogen, kam mijn haar en poets tenslotte mijn tanden nog eens stralend wit. Als ik mijn kleren heb uitgezocht, ga ik naar beneden om een boterham te smeren en deze zonder beleg op te eten. Mijn gympen stonden onder tafel dus kon ik die meteen aantrekken. Ik zwaai kort naar mijn vader, trek de deur achter me dicht en sla de leren schooltas om mijn schouder. Fluitend loop ik richitng de bushalte waar ik moest wachten op mijn lift naar school en nog belangrijker, mijn vrienden."Kendell"roep ik vrolijk vanaf een afstand als ik de jongen zie lopen. Dit werd dus weer de eerste schooldag op de High School.

    Kyra

    Ik stap de douche uit en sla een handdoek om mijn lichaam. Eerste schooldag, geweldig.. Al snel sta ik voor mijn kledingkast en ik schuif wat dingen opzij. Ik gooi alvast een short met scheuren op mijn bed en kijk verder. Mijn witte Givenchy sneakers kunnen daar ook wel bij, en zo belanden die naast mijn short op het bed. En nu... Topje? Dat is misschien net iets te bloot, aangezien de short ook al tot mijn kortste shorts behoort. Opeens zie ik de perfecte sweater en ik grijns breed. De tekst "I'd rather be sleeping" siert de grijze stof en ook die beland op het bed. Kom op, wat is nou beter voor een eerste schooldag. Goedkeurend kijk ik naar mijn outfit en schiet dan snel in een ondergoedsetje van Victoria's Secret. Vervolgens doe ik de kleren snel aan en loop weer mijn badkamer in. Ik haal de handdoek van mijn haar en haal snel mijn hand erdoor. Ik pak snel een spray en spuit het in mijn haar. Vervolgens vis ik mijn borstel uit de la en kam mijn haar doen. Nou, dit droogt wel onderweg. Zoals altijd. Make up.. Wat ga ik met jouw doen.. Uiteindelijk besluit ik maar te gaan voor de dikke laag mascara en het dunne streepje eyeliner met een beetje lipgloss. Snel poets ik ook mijn tanden en ga met mijn tong lang mijn parelwitte tanden. Perfect. Snel loop ik naar beneden en zie iedereen aan tafel zitten. 'Moet je niks eten?' vraagt mijn moeder en ik schud mijn hoofd. 'Ik moet toch nog langs de supermarkt, ik overleef het wel.' glimlach ik. Ik pak mijn rugzak en geef mijn broers nog snel een high five. 'Bye!' roep ik en pak snel mijn longboard bij de deur. De deur sla ik achter me dicht en ik loop naar de weg. Het strandhuis laat ik achter me. Ik leg mijn longboard op de weg en stap erop. Al snel rij ik over de weg en nader al snel de bushalte, zo'n 5 minuten van de supermarkt vandaan. Ik grijns even als ik James en Kendall zie en ik rij naar ze toe. 'En goedemorgen.' grinnik ik.

    [Adnane -> Casiramos]


    El Diablo.

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik zat al een tijdje op het bankje toen ik James aan ag lopen die vrolijk "Kendall" Riep. "Hey, James" Zei ik nu ook vorlijker als net, om het feit dat ik nu niet meer loner op het bankje zat. Ik schoof een stukje op zodat James, een van mijn beste vrienden naast me kon gaan zitten. Toen zag ik Kyra in de verte aankomen op haar longboard, zoals altijd. "En goedemorgen" Grinnikte ze. "Goedemorgen" Zei ik met een glimlach. "Jij hebt zeker zin in school?" Vroeg ik grinnikent.


    How far is far

    Kyra

    "Goedemorgen" zei Kendall grinnikend en ik stop met een kleine draai voor de jongens. Ik hou mijn voet goed op mijn longboard zodat hij niet weg rolt en kijk de jongens aan. "Jij hebt zeker zin in school?" vroeg Kendall vervolgens met een grinnikend. 'Serieus?' mompel ik lachend. Ik maak een kleine draai beweging met mijn polsen zodat mijn vingers naar mijn sweater wijzen. 'Read the shirt bro, seriously.' grijns ik. Deze sweater was best wel prijzig met zijn 130 euro, maar het was het helemaal waard. Besides.. Niet om verwend te klinken ofzo. Maar ik kan het wel missen...


    El Diablo.

    James
    Sloom plof ik naast hem op het bankje en kijk naar Kyra die bij ons stopt. "Goedemorgen"mompel ik, duidelijk nog niet helemaal wakker. . 'Serieus?' mompelt Kyra lachend terwijl haar vingers naar de tekst op haar sweater wijzen. Een korte grinnink verlaat mijn keel en ik een hand glijd even door mijn haar als de wind het model verpest. Ongeduldig kijk ik naar mijn horloge om mijn pols en brom als het nog wel even gaat duren voordat we naar school konden. "Ik wil die sweater ook"zeg ik tenslotte grijnzend en draai me nu voorledig om naar Kyra en bekijk haar longboard. "Ik wil ook dat ding, hoef ik niet meer met de bus naar school"zeg ik tevreden en geef kort een blik op Kendell die ook duidelijk geintresseerd staat te kijken.

    Logan
    'Logan, Logan wakker worden!'. Zuchtend open ik mijn ogen.' Presley ga weg ik wil slapen!'.' Logan wakker worden!'. Ik kijk geïrriteerd naar mijn 5 jarige zusje die vrolijk op mijn bed aan het springen is. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het al 8 uur is.' Shit, ik heb mij verslapen'. Presley kijkt mij met grote ogen aan.' Shit'.' Presley nee dat mag je niet zeggen'.' Shit'.' Presley ga naar mamma'. Eigenwijs blijft ze op mijn bed zitten. Ik gooi ondertussen al mijn schoolspullen in een tas en trek wat kleding uit mijn kledingkast.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 11:43 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Joshua
    'Aah Damn,' kreun ik als Trevor bovenop me springt. 'Wakker worden broertje.' Hij duwt zijn kussen in mijn gezicht. Langzaam kruip ik mijn bed uit en kleed me rustig aan. 'Doe open Ian!' roep ik geërgerd. Ik moet m'n haar nog doen en mijn kam ligt nog in de badkamer. Ik besluit eerst te gaan eten. 'Goeie morgen jongen.' begroet m'n vader me. Aron geeft een klap op zijn schouder. Het wordt zijn eerste dag "echte" werkdag. We hebben een familie bedrijf, een hout zagerij. In de weekenden werken we er meestal al, maar nu Aron geslaagd is gaat hij er full-time werken. Snel werk ik mijn cornflakes naar buiten en kam mijn haar met mijn handen. Snel trek ik er een beanie overheen, zie je niks meer van. Ik spring naast Ian in z'n pick-up. Onderweg halen we nog wat van zijn vrienden op.


    ©1998

    Kendall.

    "Goedemorgen" Mompelde James. 'Serieus?' Mompelde Kyra lachend. Ze maakte een kleine draai beweging met haar polsen, waardoor haar vingers naar haar sweater wezen. 'Read the shirt bro, seriously" Zei ze grijnzend. "Ik wil die sweater ook" Zei James grijnzend. "Haha, nice sweater Kyra" Zei ik grijnzend. Nu draaide James zich volledig om naar Kyra en hij bekeek haar longboard. "Ik wil ook dat ding, hoef ik niet meer met de bus naar school" Zei James. "Ja, inderdaad, wat ik wel niet zou doen om niet meer met die smerige schoolbus mee te rijden" Zei ik grinnikent.


    How far is far

    Logan
    Ik ren als een gek naar beneden. Mijn moeder staat al klaar met een zakje brood en een flesje drinken.' Kijk Logan je lunch en hier een ontbijtkoek voor het ontbijt en volgende keer op tijd wakker worden!'.' Ja mam'. Ik druk een kus op haar wang en ren als ik een gek richting de bushalte. In de verte zie ik dat er nog een groepje mensen in het bushokje zit, dat betekent dus dat de bus nog niet is geweest.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Kyra

    "Ik wil die sweater ook" zegt James na een tijdje en ik grinnik. 'Als je zin hebt om er honderddertig euro voor neer te leggen.' grijns ik. "Haha, nice sweater Kyra" zegt Kendall op zijn beurt en ik knik even naar hem. "Ik wil ook dat ding, hoef ik niet meer met de bus naar school" zegt James weer en ik bijt op mijn lip. "Ja, inderdaad, wat ik wel niet zou doen om niet meer met die smerige schoolbus mee te rijden" vervolgt Kendall. 'Zestig dollar en hij is van jouw.' grijns ik naar James. Ik had er toch nog drie thuis liggen, dus ja. Ik kijk even om me heen en zie Logan aankomen. 'En daar komt Logan.' grijns ik..


    El Diablo.

    Tyler

    Ik werp nog een snelle blik in de spiegel en zet de laatste plukjes van mijn kapsel goed. Ik grijns even naar mijn spiegelbeeld en loop dan de trap af. Ik vis mijn rugzak van de laatste trede en ik pak mijn autosleutels van het kastje. Ik loop snel naar buiten en sluit de deur van mijn huis achter me. Ik loop de trap af naar de garage die ik met een simpel knopje ook al open heb. Mijn Lamborghini lacht me gelijk toe en ik stap in. Ik rij een stuk vooruit en met hetzelfde knopje zie ik de garage achter me sluiten. Nou ja, op naar school. Het laatste jaar voor mij, eindelijk.... Al snel ben ik bij de bushalte en ik zie al een groepje staan. 'Lift nodig!' grijns ik en kijk ze aan vanuit het open raampje..


    El Diablo.

    Logan
    Nog half hijgend kijk ik naar een auto die naast onze neus stopt. Tyler steekt zijn hoofd uit het raam. 'Lift nodig!'.'riep Tyler naar ons. Dat zal wel handig zijn want, ik heb niet echt het idee dat de bus komt. 'Gaaf shirt trouwens Kyra'.' Dankje Logan'. Ik keek nieuwsgierig om mij heen om te zien of er iemand mee ging met Tyler.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 18:49 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Kendall:

    'Als je zin hebt om er honderddertig euro voor neer te leggen.' Zei Kyra. Wow, dat was inderdaad wel veel geld voor een shirt, mijn ouders zouden het niet willen betalen voor een shirt. Dacht ik lachend. "Ik wil ook dat ding, hoef ik niet meer met de bus naar school" Zei James. "Zestig dollar en hij is van jou" Zei Kyra grijnzend tegen James. Ik zag dat Logan aan kwam lopen. 'En daar komt Logan.' Grijnsde Kyra. "Hey, Logan" Zei ik. Vlak achter Logan reed een Lamborghini, die vlak naast ons stopte. 'Lift nodig!' Grijnsde een jongen, die ik herken als Tyler, een jongen uit de vierde klas, vanuit het open auto raampje. Dat zal wel handig zijn want, ik heb niet echt het idee dat de bus komt. Zei Logan, nog steeds een beetje hijgend. 'Gaaf shirt trouwens Kyra' Zei hij erachter aan. Ik keek naar James en Logan, omdat ik geen idee had of zij mee zouden rijden met Tyler.


    How far is far