• Edit: Ik ga morgen naar de kapper om mijn haren te verven, ik ga voor rood!
    Hier alvast een foto van mijn haar nu, dan komt er morgen 1 van na het verven.
    Die foto is in de meivakantie gemaakt


    Geverfd!


    Let niet op mijn domme gezicht

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou zeggen, doe wat jij het mooist vind?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik zou zeggen, doe wat jij het mooist vind?

    Dat weet ik dus niet
    Aan de ene kant wil ik de gok wel opnieuw wagen op een andere kleur en aan de andere kant ook niet.
    Vooral omdat zelfs kleurspoelingen echt lang blijven zitten bij mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Dat weet ik dus niet
    Aan de ene kant wil ik de gok wel opnieuw wagen op een andere kleur en aan de andere kant ook niet.
    Vooral omdat zelfs kleurspoelingen echt lang blijven zitten bij mij

    Jaa dat had ik ook xd Maar het best kan je toch op je eigen gevoel afgaan voor je spijt hebt dat je de kleur niet genomen hebt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Jaa dat had ik ook xd Maar het best kan je toch op je eigen gevoel afgaan voor je spijt hebt dat je de kleur niet genomen hebt.

    Ja, de vorige keer dat ik het liet verven had ik de dag daarna een heel groot familiefeest, behoorlijk risico dus.
    Ik denk dat ik een stukje verder richting rood ga, ik wil het in elk geval niet zo laten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben zelf altijd al een groot liefhebber van blond geweest. Ik verf het al sinds ongeveer mijn 11e platinablond. Één keer had ik het bruin geverfd en daar had ik echt extreem veel spijt van. Dus voor mij blond (:

    Maar het is jouw lichaam, jouw haar en jouw beslissing.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:09 ]

    Blond. Zolang het er maar niet te fake uitziet. Rood vind ik lelijk. (: Maar ja, dat is mijn mening.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga het morgen uit school laten doen en ik ga voor rood, maar niet felrood, een beetje bruinachtig rood


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeh, ik wil ook roodbruin, maar ik weet niet wat jij mooi vindt? Ik zou voor goudblond of roodbruin gaan, maar je ziet zelf maar wat jij 't mooiste vindt. (:
    Haha, laat maar, ik zie dat je je keuze hebt gemaakt!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:00 ]

    ik heb mijn mohawk gewoon ontkleurd en ik heb super zwart haar van natura, uiteindelijk is de onderkant dan blond, int midden orandje en de topjes roos en rood en das ook nog wel mooi :)

    Rood! Ik heb namelijk ook donkerblond haar, tegen bruin aan en ik heb het toen ook bruinrood geverfd. Zelf ben ik er echt heel blij mee. Dus gewoon doen! Rood is vet! :'D

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 17:42 ]

    Alvast een foto van hoe het nu is, ik zet morgen wel een foto doen van mijn haar als het is geverd°fd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    Alvast een foto van hoe het nu is, ik zet morgen wel een foto doen van mijn haar als het is geverd°fd

    Aaahhh die spongebob doet ut um! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben heel benieuwd of het gaat staan!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik ben heel benieuwd of het gaat staan!

    Ik ook, vooral om je na een halfjaar nog steeds mijn kleurspoeling ziet, dus het blijf lang zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    YEAH! ik heb het kersenkleur geverfd onlangs!


    Shit happens but pee happens a lot more.