• Edit: Ik ga morgen naar de kapper om mijn haren te verven, ik ga voor rood!
    Hier alvast een foto van mijn haar nu, dan komt er morgen 1 van na het verven.
    Die foto is in de meivakantie gemaakt


    Geverfd!


    Let niet op mijn domme gezicht

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, jij staat wel met Spongebob op de foto en ik niet :'(
    OT: Foto?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Nee, jij staat wel met Spongebob op de foto en ik niet :'(
    OT: Foto?

    Ik sta zelfs twee keer met Spongebob op de foto
    Foto komt morgen, ben bang dat het mislukt. Vooral omdat ik het ook bij laat knippen en ik ben als de dood dat ze er te veel afknippen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:24 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oehh ik wil ook graag een foto zien als je ze geverfd hebt! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Het is een beetje mislukt, iets roder uitgevallen dan gewenst ,maar ja Foto komt, ik zit op de IPad van mijn pa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    Het is een beetje mislukt, iets roder uitgevallen dan gewenst ,maar ja Foto komt, ik zit op de IPad van mijn pa


    Ben benieuwd :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook rood sinds een jaartje en de kleur gaat er echt snel uit. Aangezien ik het een beetje beu ben gezien kleur ik het volgende week terug bruin met blauw.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Omg nee jou rood is een mooie kleur! Hoe heet de kleur? Jou kleur wil ik ook maar ze hadden alleen maar kersenkleur dus nu ben ik een kers (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Omg nee jou rood is een mooie kleur! Hoe heet de kleur? Jou kleur wil ik ook maar ze hadden alleen maar kersenkleur dus nu ben ik een kers (:
    dankje, geen idee hoe het het is een mix van 2 kleuren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ziet er best mooi uit.

    Maar ik hou van mijn rode haar<3 Het vervaagt bij mij bijna niet, ik gebruik meestal die van Poly Palette.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:24 ]


    Food.

    Sorry, ik vind het niet zo mooi. Maar als jij er blij mee bent, is het goed. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Sorry, ik vind het niet zo mooi. Maar als jij er blij mee bent, is het goed. (:

    Ik vind het niet mooi
    Ik kwam huilend thuis van de kapper


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pod schreef:
    (...)
    Ik vind het niet mooi
    Ik kwam huilend thuis van de kapper

    Awh waarom?! Ik vind jou rood echt een leuke haarkleur! Al matcht het niet bij je paarse shirt HAHA ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Awh waarom?! Ik vind jou rood echt een leuke haarkleur! Al matcht het niet bij je paarse shirt HAHA ;$

    Dankje
    Het is te rood, ik had het niet zo rood gewild in 1 keer
    En mijn moeder vermoord me als ze terugkomt van vakantie
    Mijn vader moest heel hard lachen hij had al verwacht dat het een keer zou mislukken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind 't wel een mooie kleur en ik vind het goed bij je passen, hoor!

    Pod schreef:
    (...)
    Dankje
    Het is te rood, ik had het niet zo rood gewild in 1 keer
    En mijn moeder vermoord me als ze terugkomt van vakantie
    Mijn vader moest heel hard lachen hij had al verwacht dat het een keer zou mislukken

    Mmm als je het niet zo rood wilt moet je Cherry Black proberen. Dat heb ik nu en het is gewoon een kersenkleur maar het ligt eraan in welk licht je staat want soms lijkt het bruin met een rode gloed en soms is het echt kersenkleur en soms ook zwartig.. Ik vind dat wel een mooie kleur :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.