• Heey,

    Op Net5 is er een nieuwe serie genaamd 'Missing'. Ik vind persoonlijk de serie echt geweldig (:
    Kent iemand anders deze serie ook? En is er 'fan' van?

    Leave your comment!



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, ik vind de serie erg goed. Weer eens wat anders. Helaas, heb ik gisteren de aflevering niet gekeken.


    Physics is awesome

    Niet van gehoord. :3 Misschien kun je een samenvatting in je topic zetten? ^^ Ik ben wel nieuwschierig nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eyes schreef:
    Ja, ik vind de serie erg goed. Weer eens wat anders. Helaas, heb ik gisteren de aflevering niet gekeken.


    Ik hem 'm gisteren ook gemist D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Samenvatting :

    Een paar jaar geleden is de vader van Michael vermoord door Russische terroristen. Het is nu een paar jaar later en Michael gaat nu naar een cursus in Rome voor architectuur. Ze houden elke dag contact met elkaar, maar als Michael een week lang niet sms't, wordt zijn moeder bezorgd en besluit op onderzoek uit te gaan. Becca (Michael's moeder) was een CIA agente en zet een zoektocht in naar haar zoon. Michael blijkt gekidnapt te zijn.

    Meer ga ik niet vertellen ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ik hem 'm gisteren ook gemist D:


    Balen, maar misschien is er iemand die het ook kijkt en gisteren heeft gekeken.


    Physics is awesome