• Hallo!<3

    Ik heb een idee maar wat voor story moet het worden?

    Het idee gaat over Renee ze heeft een vreselijke ziekte: Kanker. Ze is fan van: Th. Op een dag krijgt ze te horen dat de kanker te ver is uitgezaaigd en dat ze onhandelbaar is en dood zal gaan. Het meisje heeft nog 100 dagen te leven. In die dagen gaat ze Bill een mail schrijven met hoe ze zich voelt en wat er is. Ze verwacht nooit dat hij hem ook echt leest. Maar dat doet ie wel en enkele dagen later krijgt ze bericht terug. Ze raken aan het mailen en dan op het concert in Nederland gebeurt er wat vreselijks Renee komt plots te overlijden..

    Nu is mijn vraag moet het een ToHo/Kp/Jb story worden. Ik denk dat als het een KP is hij weinig word gemaakt maar een JB ook en met ToHo het meest. Maar ik weet het niet wat denken jullie?

    xox


    Rollen:

    Lief Tom: Barbara
    Lief Andreas:
    Lief Georg:
    Lief Gustav:

    Nodig Naam en Foto!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG MOOI IDEE!
    En ik wil graag een rol x]
    Mara ik vind het leuk als ie over Kp gaat xD

    Okay is goed dan krijg je een rol XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ooooo keigoed ideee

    hmm over tokio hotel

    Mag ik dan een rol?


    Gilles (ll)

    Zoon mooi Iedee!!! met th!!
    Mag ik dan ook een rol [A](baby)


    Dunno ><

    Okay is goed dan krijg je een rol XD

    ;O Ik krijg hem nog ook xD
    Geweldig xD

    Maar ik wil dat ie over KP gaat want juist omdat er zo weinig over hun zijn is het vet x]

    Okay <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Maar ik wil dat ie over KP gaat want juist omdat er zo weinig over hun zijn is het vet x]

    daaar heeft ze wel een punt!! maaar het maakt mij nit, uit. Ik zal hem zowiezo wel maken,, met wie het ook te maken heeft


    Dunno ><

    (...)
    daaar heeft ze wel een punt!! maaar het maakt mij nit, uit. Ik zal hem zowiezo wel maken,, met wie het ook te maken heeft

    Mag dat als een extra stem voor KP gelden? xD

    xD Mijn vriendin zegt: Nee nee nee nee. Tokio Hotel moet winnen want dan kan ik Tom afneukene. Ik: ''Ik wil geen tokio hotel gromm..''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD Mijn vriendin zegt: Nee nee nee nee. Tokio Hotel moet winnen want dan kan ik Tom afneukene. Ik: ''Ik wil geen tokio hotel gromm..''

    Over TH zijn er al zoveel en dat is zo saai en ik vind TH een beetje ego-en

    *Verschuild zich voor fans*

    (...)
    Over TH zijn er al zoveel en dat is zo saai en ik vind TH een beetje ego-en

    *Verschuild zich voor fans*

    You have right!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TOKIO HOTEL!!!


    *He's the one.

    Okay Charissa weten we dat ook weer XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    :$


    *He's the one.

    Ik bn gwn neit voor JB en KP wel voor TOKIO HOTEL!


    *He's the one.