• Hallo!<3

    Ik heb een idee maar wat voor story moet het worden?

    Het idee gaat over Renee ze heeft een vreselijke ziekte: Kanker. Ze is fan van: Th. Op een dag krijgt ze te horen dat de kanker te ver is uitgezaaigd en dat ze onhandelbaar is en dood zal gaan. Het meisje heeft nog 100 dagen te leven. In die dagen gaat ze Bill een mail schrijven met hoe ze zich voelt en wat er is. Ze verwacht nooit dat hij hem ook echt leest. Maar dat doet ie wel en enkele dagen later krijgt ze bericht terug. Ze raken aan het mailen en dan op het concert in Nederland gebeurt er wat vreselijks Renee komt plots te overlijden..

    Nu is mijn vraag moet het een ToHo/Kp/Jb story worden. Ik denk dat als het een KP is hij weinig word gemaakt maar een JB ook en met ToHo het meest. Maar ik weet het niet wat denken jullie?

    xox


    Rollen:

    Lief Tom: Barbara
    Lief Andreas:
    Lief Georg:
    Lief Gustav:

    Nodig Naam en Foto!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet ik lief ^^ <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mag dat als een extra stem voor KP gelden? xD


    Hmmm, Aleen als ik dan Jo mag afneuken :D


    Dunno ><

    Blijk baar word het dus een TH -_-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


    *He's the one.

    XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    tokiohoteel!


    AAP

    Blijk baar word het dus een TH -_-

    Ben je lkkr antusjast,, XD


    Dunno ><

    (...)
    Ben je lkkr antusjast,, XD

    Weet ik XD
    Jongeh BOEM Jongeh BAM!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jb ma als je dat doet mag ik dan met Joe??

    Zo rollen kan je nemen n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ikkeeuh!!!


    *He's the one.

    Lief Andreas Alsjeblieft!!!! (baby)


    Dunno ><

    Lief Andreas..
    Naam: Elle
    Foto:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Alsjebleift!!!!???


    Dunno ><