• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik barst in snikken uit als hij dat allemaal gezegd heeft, ik kan me niet langer meer groot houden of inhouden. 'Je hebt geen idee..-' ik kijk hem aan terwijl de tranen eindeloos over mijn wangen rollen. 'Je hebt geen idee wat je nu met me doet!' roep ik tegen hem waarnaar ik een paar stappen in zijn richting zet. 'Eerst moet ik me de hele nacht zorgen om je maken! Omdat je net rust gelaten wilde worden! Je wilt niet weten hoe hard dat was! Het sloopte me, Blaine!' roep ik tegen hem terwijl ik mijn tranen uit mijn gezicht veeg. Het heeft niet veel nut, want er rollen steeds nieuwe over mijn wangen. 'En nu dit?!' roep ik hees tegen hem. 'Ik wil gewoon bij je blijven, omdat ik niet wil dat je jezelf pijn doet!' roep ik waarna ik naar hem toe loop en zijn mouwen opstroopt. Ik was echt niet achterlijk, ik had het meteen al door. 'Dit is wat je jezelf aandoet en dat accepteer ik niet!' ik zet weer een paar stappen uit zijn richting en kijk hem doordringend aan. 'Het enige wat ik vraag is dat ik nu bij je mag blijven. Daarna hoef je me nooit meer te zien en zou ik je nooit meer lastig vallen.' zeg ik al iets zachter.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik moet even de post bezorgen, maar je kan gewoon reageren als je wilt. Ik zal tussendoor of als ik klaar ben reageren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mezelf kleed ik aan en ik kus Finn "kom nou ik heb geen zin in gezeik op school" mopperde ik. Ik pakte mijn tas en zette die van Finn ernaast. ik duwde zijn kleding in zijn hand. "hophop"

    [moet zo ff tandarts om 40 voor en daarna eet ik ff thuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem alleen maar aan en ik voel dat er tranen over mijn wangen rollen. Het spijt me, Kurt. Het is gewoon het beste als je iemand anders vind, want ik ben niet goed genoeg voor je. Ik doe je alleen maar pijn. 'Ik maak het uit, Kurt' zeg ik wat zachter en kijk weg, mijn hart brak nu letterlijk. 'Ik wil je nu al niet meer zien. Het spijt me, maar ik ben gewoon niet goed genoeg voor je' met die woorden duw ik hem naar buiten en doe de deur dicht. Waarnaar ik tegen de deur aan leun en op de grond val. Kleine zachte snikken verlieten mijn mond en ik kon het niet geloven. Het was uit tussen ons en ik was de oorzaak ervan. Het was allemaal mijn schuld.

    (Arme Blaine! ): )


    One Who Travels A Higher Path.

    [wiojojojjo en dat terwijl hij gister vertelde dat ie vriendje had. arme shaap]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hahah, Blaine heeft een trauma, dus weet hij niet echt wat hij aan het doen is. En wilt gewoon alles op een rijtje zetten. Maar inderdaad arme Klaine. ): )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Nee!' gil ik als hij de deur gesloten heeft. 'Nee, nee, neee!' roep ik woedend terug ik met al mijn kracht tegen de deur aan sla. 'Blaine, je bent alles wat ik heb! Doe dit niet!' roep ik snikkend. Uiteindelijk stop ik omdat het toch geen zin heeft. 'Waarom doe je me dit aan?' vraag ik snikkend, niet wetend of hij me hoort. Ik laat mezelf tegen de deur aanzakken en verstop mijn gezicht in mijn handen. Wat ben ik nou zonder Blaine?

    Ik heb geen idee hoelang ik er gezeten heb, maar na een tijd ben ik gestopt met huilen. Niet omdat ik me minder klote voel, maar omdat mijn tranen op zijn van het huilen. Ik sta op en ik loop zachtjes terug maar mijn auto toe. Ik ga achter het stuur zitten en staar even voor me uit. Ik ben niets zonder Blaine. Ik start mijn auto, en net als ik weg wil rijden word ik bijna geschept door een langs-rijdende vrachtauto die woest toetert naar me. Ik schrik er niet eens meer van, alsof het me niet zoveel kan schelen dat ik bijna geschept werd door een vrachtauto. Ik rijd terug naar school en negeer iedereen die ik tegen kom, ook mijn vrienden en ga naar het auditorium toe, daar neem ik plaats op het podium en sla ik mijn handen voor mijn gezicht. Ik kan dit niet, ik red het niet zonder hem.

    [Ik ben er weer! ^^]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    Met tegenzin sta ik op en wrijf ik slaperig in mijn ogen. Ik heb echt geen zin in school vandaag. Uiteindelijk kleed ik me toch aan en kijk dan Rachel aan. 'Nu blij?' vraag ik glimlachend naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem woedend op de deur bonzen en huilen. Hij roept een paar dingen, maar ik negeer het te horen. Het doet me echt wel wat. Ik zou altijd van hem houden, alleen ik was niet goed voor hem. Hij zou beter voor iemand anders moeten kiezen dan mij. Ik hoor niets meer van Kurt, volgens mij is hij weg. Langzaam sta ik op en loop naar mijn kamer, waarnaar er nog steeds tranen over mijn wangen glijden. Ik kijk naar mijn handen, die helemaal blauw waren. Ik kijk naar mijn boksbal en ga weer alles eruit gooien wat ik heb. Nergerend de pijn aan mijn handen.

    (Nu is het echt zielig! ): )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik pak mijn mobiel even en dan zie ik dat ik een sms'je heb van Mercedes. Ook al heb ik geen behoefte aan gezelschap, toch sms ik haar terug. 'Auditorium. x K.' Ik stop mijn mobiel weer weg en ik kijk even de lege zaal door. Normaal gesproken, als ik overstuur of verdrietig was, voelde ik me altijd beter als ik hier kwam. Maar vandaag niet. Ik sta op en loop naar de microfoon op het podium en sluit mijn ogen even. Er is toch niemand, en misschien kan ik mijn gevoelens kwijt als ik zing. Ik haal even trillend adem en open mijn ogen weer, en begin met zingen.

    [Ja, inderdaad :l]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wil Melody meeten?? ._. Haha..]


    El Diablo.

    [Mercedes wilt?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okee]


    El Diablo.

    [waar is ze?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Kluisje]


    El Diablo.