• Ik ben al zo'n 2 jaar fan van One Direction, en echt diehard fan.
    Ik wil heel graag zo een shirt hebben en een boek
    Ik heb er genoeg geld voor, maar ik zit met het volgende probleem:
    MIjn moeder en mijn zussen vinden One Direction kinderachtig.
    Ze vinden het iets voor 12 jarigen en willen niet dat ik in een shirt met I(H) 1D ofzo rondloop en ze vinden het geldverspilling
    Ik vind dit gewoon echt niet leuk, ik ben groot fan en ze doen er gewoon heel lullig over.

    Vinden jullie One Direction kinderachtig voor iemand van 15, bijna 16?

    En wat kan ik hier aan doen?

    Edit: Guys, het gaat mij niet zozeer om dat shirt, maar om het feit dat het niet geaccepteerd wordt bij mij thuis dat ik fan ben.
    Ik ben niet echt van plan om dat shirt gewoon te dragen, maar meer onder een vestje, of als gymshirt of als slaapshirt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:22 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, het zijn bijna allemaal volwassen mannen inmiddels. Hoezo kinderachtig dan?...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    I love you're mom and sister :] Ik zou ook niet met een I love t-shirt willen lopen van mijn idool :x

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Malfoyes schreef:
    Nee, het zijn bijna allemaal volwassen mannen inmiddels. Hoezo kinderachtig dan?...


    Helaas is Gert Verhulst ook volwassen :')

    Maar ze gedragen zich kinderachtig maar de gemiddelde leeftijd van de fans is 15.


    Queer zijn is gewoon alles

    De echte vraag hier is niet of One Direction 'te kinderachtig' is, wat dat dan ook precies mag betekenen, maar of jij zo'n shirt wilt. Als het antwoord ja is, moet je het gewoon kopen en je er niet van laten weerhouden het te dragen. Als je moeder en zussen dan blijven zeggen dat iets wat jij leuk vindt kinderachtig is, moet je ze maar eens vertellen dat zíj kinderachtig zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Malfoyes schreef:
    Nee, het zijn bijna allemaal volwassen mannen inmiddels. Hoezo kinderachtig dan?...


    Je hoeft echt niet naar je moeder te luiateren.


    -

    Square schreef:
    De echte vraag hier is niet of One Direction 'te kinderachtig' is, wat dat dan ook precies mag betekenen, maar of jij zo'n shirt wilt. Als het antwoord ja is, moet je het gewoon kopen en je er niet van laten weerhouden het te dragen. Als je moeder en zussen dan blijven zeggen dat iets wat jij leuk vindt kinderachtig is, moet je ze maar eens vertellen dat zíj kinderachtig zijn.


    To love is to destroy.

    Faisean schreef:
    I love you're mom and sister :] Ik zou ook niet met een I love t-shirt willen lopen van mijn idool :x


    Ik vind het inderdaad nogal kinderachtig om zo rond te lopen. Zelf heb ik wel een shirt van mijn idool erop, maar met een mooie foto en die trek ik enkel naar het concert aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het leuk bijvoorbeeld voor de gym ofzo, of onder een jasje
    En ik kan het niet zelf kopen omdat je die alleen online kan krijgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou, ik zou het niet doen, maakt niet uit van welke band. Ik heb het niet op bandshirts.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die gasten zijn inderdaad kinderachtig, maar dat ben ik helaas ook. Ik zou nooit met een t-shirt gaan rondlopen met 'I love 1D" op, maar als jij dat wil, waarom zou ik je dan tegenhouden? Het is jouw keuze.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:13 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben zeventien bijna achtien en ik vind one direction ook helemaal te gek, ik heb posters in mijn kamer hangen van hun, maar ik ben niet zo van de shirts met een band erop. Het blijft ook jou keuze.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:15 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Doe waar je je zelf goed bij voelt.


    26 - 02 - '16

    Nee, ik ben 16 en ik ben ook fan. Ik heb ook een poster van One Direction in mijn kamer en een cd. Kan mij het bommen wat anderen denken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind shirtjes meestal wel een beetje raar als je er bijv. op school mee rondloopt. Die armbandjes vind ik minder erg, maar zo'n shirt komt nogal gauw kinderachtig over.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nah, ik zelf ben gek op knuffels, dus als ik een 1D kinderachtig zou noemen... Zou dat raar zijn. Ik zelf ben geen 1D fan, alhoewel ik enkele nummers wel oké vind. Ik vind 1D wel steeds volwassener worden, dat absoluut. Het worden volwassenen, dat zie je heel goed als je de foto's van door de jaren heen ziet. Het veranderd gewoon echt en dat is alleen maar een pluspunt. Alhoewel ik het idee heb dat de jongens nog steeds vaak dingen niet echt serieus nemen.... Maar goed, dat is dan hoe ik het zie. Hoe dan ook, een ander bepaalt niet waar jij fan van bent en/of waar je fan van moet worden. Als jij One Direction helemaal te gek vind, en je daar compleet goed bij voelt; waarom zou je dat dan niet zo houden? En zo'n I 'hartje' 1D T-shirt vind ik op zich nog niet eens zo heel kinderachtig hoor, zeker als jij het leuk vind, zou ik het gewoon kopen als ik jou was. (=


    Chaos is a ladder.