• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    [gehhhehe bjna]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry:

    Ik heb tot nu toe de hele situatie bekeken en nu heb ik tranen langs mijn wangen. 'Ooh, lieverd' zeg ik en loop naar haar toe en pak stevig Rachel vast. 'Ik accepteer het. Ik steun je nu maar wij jongendame moeten even goed praten. Jij en Hiram en ik' zeg ik gemeend en knuffel haar stevig.

    Hiram Berry:

    Ik heb ook de hele situatie bekeken en zie wat Leroy aan het doen is. 'Jongedame, we gaan zoizo praten' zeg ik streng. 'Ik accepteer het helemaal niet, net als Burt. Maar ik moet het ook even eraan wennen' zeg ik dan als mijn besluit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik langzaam naar mijn vaders. "dankje" mompel ik zacht.
    Owja dat is waar Finn zou blijven logeren, nou daar hadden we het later over. Ik pakte zodra ik bevrijd was uit Leroy's greep Finns hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jemigi net geen hartaanval, zit er een spin naast de deur]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dank jullie wel.' zeg ik, al een stuk opgeluchter dan hiervoor. Het voelt alsof er een last van mijn schouder valt. Ik glimlach voorzichtig naar Rachel en wrijf met mijn duim over de rug van haar hand.

    Kurt

    'Nou, eind goed al goed.' zeg ik tegen Rachel en Finn waarna ik de tafel even rond kijk. Raar genoeg kwam het er heel sarcastisch uit terwijl ik dat niet eens zo wilde. Ik maak me zo'n zorgen om Blaine, wat zou hij nu aan het doen zijn? En zou hij zich al beter voelen? Het liefste zou ik nu meteen naar hem toegaan, maar dat zou hij vast niet willen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Leroy Berry:

    Ik laat Rachel nu los en ga weer op mijn plaats zitten en pak Hiram zijn hand vast. Ik glimlach zwakjes naar de rest en droogde mijn tranen met een zakdoekje. Mijn kleine meid is zwanger. Heel stiekem wil ik al babyspulletjes kopen.

    Hiram Berry:

    Ik zucht even en kijk Rachel streng aan en ook naar finn. Ik was er nog steeds niet mee eens. Veel te jong is ze. En ik kijk naar mijn man.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:42 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even, hier waren we ook vanaf. Ik kijk Finn even aan en leg mijn hoofd opzijn schouder. Ik kijk naar Kurt "ja jjij mag babykleertjes mee kopen" glikmlach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga tot morgen]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zullen we er dan maar een einde aan maken zodat we verder kunnen met de volgende dag?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Denk het xd ]


    El Diablo.

    (Ik vind het goed! ^^ Laten we dit doen, dat Blaine niks meer van zich laat horen en hij niet naar school komt en dat Kurt nu wel erg ongerust is?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Dan is het dus nu de volgende morgen?]


    El Diablo.

    Kurt

    Het diner was verder nog wel gezellig, ook al ging het alleen nog maar over de zwangerschap van Rachel.
    Ik kruip in bed en trek de dekens stevig om me heen. Ik kijk nog even op mijn mobiel en zucht weer teleurgesteld. Nog steeds geen bericht van Blaine. Ik tikte zijn nummer weer in en sms'te hem nogmaals. 'Welterusten, Blaine. Tot morgen en doe voorzichtig, alsjeblieft.' Ik voel weer een traan over mijn wang rollen en stop mijn mobiel in mijn kussen, met het volume zo hard mogelijk. Zodat als Blaine zou bellen om te praten, dat ik het zou kunnen beantwoorden. Ik sluit mijn ogen ook al weet ik dat ik deze avond waarschijnlijk toch niet ga slapen. Ik maak me zo'n zorgen om Blaine.. Het breekt me zowat.

    Finn

    Ik was blij dat Rachels ouders toch hadden toegestaan dat ik bij haar mocht slapen. Ondanks dat we vertelden dat ze zwanger is.
    Ik streel haar nog een laatste keer door haar haren en kijk nog een keer terwijl ze slaapt. Met een glimlach val ik ook in slaap.

    [Oké, is goed! En ik ben klaar. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Laat maar, ze heeft al geantwoordt. XD)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:14 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Haha, wat mij betreft nu wel. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.