• Hiii,
    Donderdag krijg ik de uitslag van mijn examens en mijn moeder wil dat ik een feestje ga geven voor mijn vriendinnen en mensen die mij 'dierbaar' zijn. -_- Alleen volgensmij ben ik echt zowat de enige die dat gaat doen, dus dan heb ik daar niet zo veel zin in. En wat is er leuk aan zo'n feestje als er maar weinig mensen komen?
    + Ze wil ook graag dat we met z'n allen op vakantie gaan, terwijl ik niet eens weet of daar zelf wel zoveel trek in heb en de rest dat ook waarschijnlijk niet wil..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wish my mom would say that (cat)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:46 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heb je je examen wel gehaald??


    Niet dat ik daaraan twijfel fzo:D


    Ik hoop dat je hem dan hebt gehaald. Anders zit je echt voor shut

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:46 ]

    Als je je examen hebt gehaald is het wel leuk! Daar is niks raars aan hoor.


    The odds are néver in our favor.

    Als niemand anders het doet is het toch juist leuk en komen er toch juist meer mensen?


    ars moriendi

    Wtf.


    Pretty is just a pretty word.

    LovelyLonely schreef:
    Heb je je examen wel gehaald??


    Niet dat ik daaraan twijfel fzo:D


    Ik hoop dat je hem dan hebt gehaald. Anders zit je echt voor shut

    Haha, ja I hope so. $ Voor het lastigste onderdeel heb ik me uitslag al, en daarvoor ben ik geslaagd dus. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is toch leuk?
    En met vriendinnen op vakantie vind ik juist super! Alleen jammer dat het zo duur is. Waarom zou het niet leuk zijn?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:51 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Dat is toch juist leuk?
    En met vriendinnen op vakantie vind ik juist super! Alleen jammer dat het zo duur is. Waarom zou het niet leuk zijn?

    Nou, sommigen die dan gehijd meegaan mag ik nieteens en die andere willen het liever niet..;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lancelot schreef:
    Wish my mom would say that (cat)

    Echt he. Mijn moeder interesseert alles wat zich buiten haar wereld afspeelt geen ruk. And yes, that includes her daughter.


    No growth of the heart is ever a waste

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Nou, sommigen die dan gehijd meegaan mag ik nieteens en die andere willen het liever niet..;p

    Vraag degenen die je wel mag, easy as that. En als het niet lukt, dan gaat 't feestje niet door.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wees blij! Als ik een keer een feestje wilt geven, is dat meteen een probleem.
    Nu mocht ik wel weer met vrienden op vakantie, mochten de meeste vrienden het weer niet van hun ouders.
    Dus wees blij dat je moeder het zelf voorstelt! Waarschijnlijk zijn er heel veel die om zo'n moeder wensen haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik hoor het woensdag... Maar waarom zou je de enigste zijn? Hier bij mij op school doet haast iedereen het.. (: Behalve ik, want ik ga het niet doen.


    Believe in yourself.

    Lancelot schreef:
    Wish my mom would say that (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kunt ook iets positiever zijn? Je mag een feestje geven en ze wil op vakantie en jij begint een beetje te zeuren?
    Ik zou eerder enthousiast zijn, maar oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Je kunt ook iets positiever zijn? Je mag een feestje geven en ze wil op vakantie en jij begint een beetje te zeuren?
    Ik zou eerder enthousiast zijn, maar oke.


    Happy Birthday my Potter!