• Ja, Sofie vindt weer eens een andere jongen leuk. En niet zo'n beetje ook :3

    Hij zit deze keer in mijn jaar en hij zit in de vriendengroep van een vriendin van me. Alleen hier komt het probleem: die vriendin vindt hem ook leuk... Dilemma, dilemma dus... :3

    Hoe is het met de liefdesgedoe van iedereen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou zeggen, praat er met die vriendin over (bloos)

    Ik heb bijna een jaar met mijn boyfriend ^.^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Te druk met schoolshizzle om me daar druk om te maken. Jewaitzelluf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Te druk met schoolshizzle om me daar druk om te maken. Jewaitzelluf.
    What about me :(?


    Life is hard and then we die

    O jee, dat lijkt me wel lastig!
    In mijn liefdesleven alles goed, ben bijna 1 en een half jaar met my love. :3


    You are beautiful, you are love.

    ZomerElf schreef:
    Ik zou zeggen, praat er met die vriendin over (bloos)

    Ik heb bijna een jaar met mijn boyfriend ^.^

    Heb ik al gedaan. We vinden het eigenlijk wel grappig, tehee.
    We zitten namelijk de hele tijd geintjes erover te maken, maar dan blijft het fladderige gevoel in mijn buik niet weg...


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Heb ik al gedaan. We vinden het eigenlijk wel grappig, tehee.
    We zitten namelijk de hele tijd geintjes erover te maken, maar dan blijft het fladderige gevoel in mijn buik niet weg...


    Ben blij dat jullie er grapjes over kunnen maken ^.^
    Ik heb het ook eens gehad dat een vriendin en ik dezelfde jongen leuk vonden...bij ons was in de tijd van dat ik met hem had een rustpauze...hij bleek een dikke klootzak te zijn en tegenwoordig is het niet meer zoals het eerst was...ben blij voor jullie (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    (...)

    Ben blij dat jullie er grapjes over kunnen maken ^.^
    Ik heb het ook eens gehad dat een vriendin en ik dezelfde jongen leuk vonden...bij ons was in de tijd van dat ik met hem had een rustpauze...hij bleek een dikke klootzak te zijn en tegenwoordig is het niet meer zoals het eerst was...ben blij voor jullie (bloos)

    Hmm, dat is minder. :3
    Maar ik heb sowieso al tegen haar gezegd dat ik het met haar over zou hebben àls hij mij leuk zou vinden, en ze zei dat ze dat ook bij mij zou doen. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Hmm, dat is minder. :3
    Maar ik heb sowieso al tegen haar gezegd dat ik het met haar over zou hebben àls hij mij leuk zou vinden, en ze zei dat ze dat ook bij mij zou doen. :]


    Dat is mooi ^.^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Behalve dat 'ie precies aan de andere kant van het land woont en ik hem dus bijna nooit zie... Could be worse.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bij mij gaat het verassend genoeg voor het eerst sinds tijden echt goed. Over twee weken vertrek ik met zijn gezin op vakantie and I'm excited!*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ga nu bijna een maand met mijn nieuwe vriend. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb een hele lieve vriend (: 10 juli zijn we twee 'n half jaar samen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ah, da's echt zo'n kutsituatie. Maar was jij niet verliefd op één van je collega's ofzo? Want ik volg niet echt meer, haha. ^^
    Ik ben niet echt verliefd, maar ik heb wel een crush. Denk ik. I don't know. D:

    Ik ben nu onderhand 1 jaar en een maand samen met mijn vriend:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Neenie schreef:
    Ah, da's echt zo'n kutsituatie. Maar was jij niet verliefd op één van je collega's ofzo? Want ik volg niet echt meer, haha. ^^
    Ik ben niet echt verliefd, maar ik heb wel een crush. Denk ik. I don't know. D:

    Oeh, Nena, daarover mag jij me wel nog wat informeren, hehe. /wbw
    Ik vind een goeie vriend van me wel al een tijdje leuk, en er is wel een kans dat hij me ook leuk zou kunnen vinden, dus ik laat alles wat op me afkomen nu. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."