• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Plan? Opties? Idee?"
    Ik kijk hem aan. "Weet ik veel?" Zucht ik en kijk naar het beest. "Het is een panter van vlees en bloed. We moeten zijn slagader in z'n nek zien te vinden." Mompel ik dan.
    "Aanvallen en rennen!" Brult Freya.
    "Dat is niet slim, die beesten zijn praktisch onsterfelijk en veel sneller dan ons!" Schreeuw ik terug en volg Freya die een steen naar het beest gooit.
    "Zijn ogen en liesen zijn zwak, iedereen die kan, mik erop!" Roept Freya en maakt zich uit de voeten.
    Ik blijf op een afstandje staan kijken.
    "Klinkt eerlijk gezegd niet als een heel logisch plan, aanvallen en rennen, maar als er geen ander is,"
    Ik rol met mijn ogen. Er zou ook eens iemand naar me luisteren, denk ik sarcastisch
    "Schiet gewoon." Mompelt Jonah, die inmiddels ook buiten staat.
    "Jonah, handen uit je mouwen en ga doen wat je moet doen!" Schreeuw ik naar hem.
    "Probeer het zelf eens!" Roept Freya, terwijl ze een pijl naar het beest schiet. De panter valt om en Freya sleept hem weg.
    Ik ren naar haar toe en trek de pijl uit zijn lies. Na even voelen heb ik zijn halsslagader gevonden en ik zet de pijl - Met scherpe punt - in zijn nek. Hij worstelt nog even, maar daarna blijft hij dood liggen.
    "Tributen één, mutilanten nul!" Roep ik.

    Ann Rose Morinson || District 2.

    Ik draai mijn hoofd weg om niet gebeten te worden en zie Steef staan. 'Steef!!!' gil ik uit en schop het beest van mij af. 'Alsjeblieft?!' roep ik en voel dan dat hij in mijn been bijt. Ik gil het uit van de pijn en de tranen rollen over mijn wangen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Ann Rose Morinson || District 2.

    Ik draai mijn hoofd weg om niet gebeten te worden en zie Steef staan. 'Steef!!!' gil ik uit en schop het beest van mij af. 'Alsjeblieft?!' roep ik en voel dan dat hij in mijn been bijt. Ik gil het uit van de pijn en de tranen rollen over mijn wangen.


    [Huh? Het beest is al dood >.< Toch? Of ben ik nou dom? x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Volgens mij heb ik iets gemist, aangezien Jonah enzo nu opeens bij hun zijn?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Huh? Het beest is al dood >.< Toch? Of ben ik nou dom? x'D.]


    het is een ander beest -_-]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xFreedom schreef:
    [Volgens mij heb ik iets gemist, aangezien Jonah enzo nu opeens bij hun zijn?]


    [Dat vroeg ik me ook af.. Volgens mij zat die bij de andere groep die Lisa zochten.]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Steef!" Gilt iemand.
    Zonder te weten wie het is, schreeuw ik naar die gene. "Wat?!" Brul ik en draai me om en zie dat Ann aan gevallen wordt door nog een panter.
    Ik ren naar haar toe en schat de situatie in.
    "Alsjeblieft?!" Piept ze.
    Ik zie dat het beest zijn handen in haar been zet. Als ik niet snel iets doe, heeft ze straks geen been meer over.
    "Hier poesje!" Schreeuw ik en begin hem te prikken met een stok.
    De mutilant draait zich naar mij toe en ik ga met hem het gevecht aan.

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    'Wat?!' brult hij terug en op dat zelfde moment komt hij naar mij toe gerent. 'Hier poesje' schreeuwt hij en gaat met een stok over de grond. Meteen gaat de mutilant in de aanval en rent op hem af. Ik zie hoe Steef op de grond word gegooid en het beest boven op hem gaat liggen. Ik pak mijn pijl en richt hem op de hals van het beest. Ik laat de pijl los en hij schiet in het been van de mutilant. Het bloed stroomt eruit. Ik krijg een kleine kots neiging en ga dan staan, maar vrijwel meteen val ik weer om omdat ik een hele erge pijn in mijn been voel. Ik kijk naar de wond en het ziet er verschrikkelijk uit. De panter doet dan een stapje terug en valt mij aan.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:37 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [huh? Is de panter die onze groep aanviel nu dood?]

    [@xheart; Je kan niet raak schieten. Dat is onlogisch. We hebben met zo'n 7 tributen één panter vermoord. Jij kan niet de held uithangen en het beest in één keer vermoorden..]

    Jessiiicaa schreef:
    [huh? Is de panter die onze groep aanviel nu dood?]


    [Ja. Dit is een ander. ;d]

    [dus we worden door nog een panter aangevallen?(a)]

    Jessiiicaa schreef:
    [dus we worden door nog een panter aangevallen?(a)]


    [Blijkbaar. ;p]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Blijkbaar. ;p]


    [okee lol x'D blijkbaar heb ik wat gemist ofzo, terwijl ik wel alles gelezen heb.. hmm, apart :P laat ik Noëmi dan maar weer ff in actie komen :P]

    Noëmi Crowe || District 12

    Panter 1 was dood. Nu werden we door een tweede aangevallen. Ik trok een van mijn rake pijlen uit het dode lijf van het beest en richtte de bebloede multitant pijl op het andere beest.
    Ik schoot en: raak. In zijn rug. Het beest piepte even, maar leek zich toen te vermannen om een nieuwe aanval in te zetten.
    Ik vloekte binnensmonds en zag de multitant op me afkomen. Zelf trok ik ook een sprintje richting het beest. Ik sprong opzij, er vlak langs en trok de pijl uit het lijf, om vervolgens weer op te springen en de pijl opnieuw af te schieten.
    'Ik kan wel wat hulp gebruiken!' brulde ik naar niemand in het bijzonder, terwijl ik op een steentje stapte en mijn voeten daarbij bijna brak.