• Ik ben aardig ziek op dit moment en heb vanacht twee keer overgegeven. Ik zit dus thuis omdat ik niet naar school kan laat maar zeggen want mijn buik gaat helemaal door het lint al ik ook maar de trap af loop.. Ik heb net wel wat gegeten maar dat komt er zodadelijk ook wel uit denk ik.
    Ik moet eigenlijk vanmiddag een project filmen maar dat kan ik dus nu even niet. Kreeg ik vanochtend een berichtje van mijn vriendin of ik nog wel kom waarop mijn antwoord misschien was. Ik heb dus net een berichtje gestuurd dat ik niet kom omdat ik echt te ziek ben maar nu loopt ze dus helemaal te zeiken dat ik wel moet komen en dat ze niet weet wanneer we het dan moeten filmen..
    Ik sms dus net terug dat we het donderdag, vrijdag of in het weekend kunnen doen want we hebben toch toetsweek en zijn 12 uur uit. Krijg ik terug dat ze donderdag moet leren voor vrijdag, like yeah?! Je leert nooit en je hebt zelf al gezegt dat je geen zin daarin had.. en vrijdag moet ze werken.. nouja werk vind ik een goede reden maar leren vanaf 12 uur terwijl je zei dat je niet ging leren, sorry hoor maar dat komt er bij mij niet in..
    Ze smste dus ook dat we in het weekend school niet binnen konden dus ei ik dat we wel een andere plek konden vinden en ik had zelfs een idee al die waarschijnlijk beter is dan onze lelijke school haha. Gaat ze weer helemaal zeiken dat ik perse moet komen..
    IK BEN ZIEK OKÉ? Ik ben helemaal wit betrokken en ik kan elk moment overgeven.. Ik heb helemaal geen zin meer om naar hun te gaan en te filmen of uberhaupt mijn bed uit te komen. Ik ben chaggerijnig en ik heb het even helemaal gehad met hun. Sorry als ik een egoïstisch kind ben maar naar dat staat mijn lichaam even niet.
    Dank dat ik even mijn verhaal kwijt kon..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Om haar te pesten zou je moeten gaan en net naast haar overgeven zodat ze een hartaanval krijgt. :W

    Maar nee, blijf lekker thuis. Als je ziek bent, dan ben je dat en moet zij niet zeiken. Trek het je niet aan, jij kan er niets aan doen. (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Om haar te pesten zou je moeten gaan en net naast haar overgeven zodat ze een hartaanval krijgt. :W

    Maar nee, blijf lekker thuis. Als je ziek bent, dan ben je dat en moet zij niet zeiken. Trek het je niet aan, jij kan er niets aan doen. (:

    Haar reactie is echt idioot.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 11:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pusheen schreef:
    Om haar te pesten zou je moeten gaan en net naast haar overgeven zodat ze een hartaanval krijgt. :W

    Maar nee, blijf lekker thuis. Als je ziek bent, dan ben je dat en moet zij niet zeiken. Trek het je niet aan, jij kan er niets aan doen. (:

    is zei een vriendin dan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmmm schreef:
    is zei een vriendin dan

    Ja maar atm even niet hoor, ik heb het even gehad.. Ik word nu gedwongen om te komen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Herstel we doen het nu donderdag!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Beterschap!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Xandia schreef:
    Beterschap!


    26 - 02 - '16

    Xandia schreef:
    Beterschap!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.