• BRIARWOOD HIGH


    ✖ ✖ ✖


                                                                                        ✖ ✖ ✖


                      SETTING                        

    In Briarwood zijn er twee middelbare scholen: het hoog aangeschreven St. James High en het Briarwood High. De laatst genoemde school bevindt zich aan de slechte kant van de stad met alle gevolgen van dien. Heb je enigszins geld en status? Dan stuur je de kinderen naar St. James High. Heb je dat niet of kom je niet in de buurt van een goede status? Dan eindigen je kinderen helaas op Briarwood High. De school kenmerkt zich door haar vele drop-outs, criminele activiteiten, overspannen docenten en tienerzwangerschappen. Niemand wil zijn of haar kind naar deze school sturen, maar in Briarwood heb je zonder geld weinig keuze. De schoolleiding heeft jaren lang niets gedaan dit slechte klimaat op school, tot het schooljaar 2018-2019 begint. Er wordt een nieuw schoolhoofd aangesteld en hij is van plan om alles om te gooien. Hij pleit voor succesvolle sportteams, clubs en andere buitenschoolse activiteiten om ervoor te zorgen dat de leerlingen van de school een goede toekomst kunnen krijgen. Er komt zelfs na jaren een schoolgala en allerlei andere activiteiten. Kan dit ervoor zorgen dat de koppige, boze leerlingen eindelijk de waarde van hun toekomst in gaan zien?



    Rollentopic Praattopic Speeltopic


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mt ^^

    Ashryver schreef:
    (...)

    Innocent cinnamon roll

    Oehh je brengt me op ideeën ^^
    Zou innocent cinnamon roll of clingy puppy beter passen? :') echt, statussen bedenken is zo niet mijn ding haha. Sorry :'D

    Dat innerlijk van Aziz momenteel :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mt! Mijn rol komt denk ik morgen


    Spinning around, I'm weightless.

    MT!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Necessity schreef:
    Mt ^^

    (...)
    Oehh je brengt me op ideeën ^^
    Zou innocent cinnamon roll of clingy puppy beter passen? :') echt, statussen bedenken is zo niet mijn ding haha. Sorry :'D

    Dat innerlijk van Aziz momenteel :')

    It thought it summed it up pretty well.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Verslavingen: manipulatie


    Oh my


    Spinning around, I'm weightless.

    Necessity schreef:
    Mt ^^

    (...)
    Oehh je brengt me op ideeën ^^
    Zou innocent cinnamon roll of clingy puppy beter passen? :') echt, statussen bedenken is zo niet mijn ding haha. Sorry :'D

    Dat innerlijk van Aziz momenteel :')


    Je kan je rol evt ook de status the genderfluid geven, maar idk of dat nou zo'n leuke status is hahahah.


    That is a perfect copy of reality.

    Okay soooo I don't like Ezra :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Need help, Sanne? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    Okay soooo I don't like Ezra :c


    Aw no I like him

    Wat vind je niet leuk aan hem?

    Also, wie is er goed met fc's en wil mij helpen <3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 20:49 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Illyrians schreef:
    (...)
    It thought it summed it up pretty well.

    Waarschijnlijk ja :') ik kijk nu al naar hem uit :'D

    Amren schreef:
    (...)

    Je kan je rol evt ook de status the genderfluid geven, maar idk of dat nou zo'n leuke status is hahahah.

    Daar heb ik ook over gedacht inderdaad, maar dat vind ik ook zo... Hm.. i mean, ze is genderfluid maar dat is niet het enige dat bepaalt wie ze is, weet je wel?
    Anywayyy, ik ben eruit ^^ thank you all voor het meedenken people! We hebben een innocent puppy erbij ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Aw no I like him

    Wat vind je niet leuk aan hem?

    Also, wie is er goed met fc's en wil mij helpen <3

    Sure ^^ wat voor een zoek je?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Sure ^^ wat voor een zoek je?


    Ik wil eindelijk eens een Queen maken dus zo'n persoon HAHA, een beetje badass mag wel gezien de school waar ze naartoe gaat


    E: Jenna Mcdougall heb ik nu even als optie bc I love her maar misschien te alternatief

    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 21:02 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Ik wil eindelijk eens een Queen maken dus zo'n persoon HAHA, een beetje badass mag wel gezien de school waar ze naartoe gaat


    E: Jenna Mcdougall heb ik nu even als optie bc I love her maar misschien te alternatief

    Oeehh she's nice!

    Ik kan nog niet echt iets vinden wat aan je plaatje voldoet en niet erg populair als fc is :')
    En ik heb zelf eigenlijk altijd mannen dus ik heb ook geen voorraad ofzo haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered