• Zoals vet veel mensen waarschijnlijk weten, heb ik het de laatste tijd totaal niet makkelijk. Ik loop al een lange tijd bij een psycholoog (ik heb sinds een tijdje een andere) voor mijn depressie. Ik heb vandaag dan ook geen leuke dag gehad. Het blijkt dat ik alsnog aan de medicijnen moet en dat de situatie thuis voorlopig nog niet op te lossen is. De medicijnen zijn dan het ergste nog niet, dat wil ik wel proberen, maar dat mensen dan van mij blijven verwachten dat ik super happy ben en dat soort dingen.
    Ook gaan ze de hele tijd hetzelfde grapje herhalen, terwijl ze weten dat ik er niet tegen kan (ik kan niet tegen grapjes vanwege mijn autisme) doordat ik al de hele fucking dag chagrijnig en moe ben.
    Mijn vriend zit ergens in Tjechië en ik mis hem ook gewoon vet erg. Ik voel me ook vet eenzaam en m'n huiswerk is gewoon dikke shit. Er zijn mensen in de klas die hun herbarium al af hebben en dat vol lof aan iedereen gaan lopen vertellen. Ik gun dat hun best wel, maar ik heb het zelf gewoon nog lange niet af en daar baal ik van.

    Ik ben nu maximaal gefrustreerd en sorry voor mijn gezeur.
    Cheer me up please?


    26 - 02 - '16

    Hopelijk werken de medicijnen wel, zodat je je toch iets beter voelt (: ! En ik hoop ook voor je dat de situatie thuis beter wordt, ondanks dat deze misschien nog niet opgelost is/kan worden.

    *hug*


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat vervelend! Ik hoop dat het goed komt. Geloof in jezelf, dat is het beste medicijn. Als geloofd dat alles goed komt zal dat ook gebeuren. Maar voor nu: *ook hug*

    Het is toch wel een klein beetje toevallig dat ik praktisch gezien in hetzelfde schuitje zit op dit moment, en eigenlijk al heel erg lang. Dus ik weet hoe je je voelt.

    En eigenlijk, kun je er niet zo heel veel aan beginnen. Er is hoop dat de medicijnen je wat beter laten voelen, maar super happy zul je sowieso niet worden door de medicijnen, wat je waarschijnlijk zelf ook wel weet!

    Ik hoop voor je dat het binnenkort wat beter gaat met je!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.