• Slotje

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 12:19 ]

    Het zou van alles kunnen. Misschien moet je het haar gewoon vragen? Want alles wat ik nu op zou noemen zouden slechts speculaties zijn die van geen kant kunnen kloppen, omdat ik de desbetreffende persoon niet ken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ehm, tja, je zou er natuurlijk uit kunnen opmaken dat ze op jou verliefd is en teleurgesteld zou zijn als je een crush op iemand anders hebt. Ben je een jongen of een meisje?


    i put the fun in funeral

    haar vragen zou inderdaad simpel zijn en zou dit ook anderen 'aanraden', maar ik ben best onzeker op dat vlak een moet ook toegeven dat ik nog niet 100% zeker ben en zou wat meer zekerheid willen krijgen vooraleer ik het zou vertellen

    Een meisje

    alvast bedankt voor de antwoorden

    K

    Tsja, wij kennen jou niet, en haar ook niet. Vrij moeilijk dus om in te schatten wat ze bedoelt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Tsja, wij kennen jou niet, en haar ook niet. Vrij moeilijk dus om in te schatten wat ze bedoelt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je hoeft toch ook niks te zeggen over op wie jij eem crush hebt in eerste instantie? Ik zou gewoon vragen of je mag weten hoezo ze teleurgesteld zou zijn dan?


    Happy Birthday my Potter!

    Het kan ook zijn dat ze denkt dat jij haar niet vertrouwt. Zo kan het ook.

    Het eerste wat in me opkwam was dat ze bang is dat jij een chrush hebt op de jonge waar zij ook iets voor voeld. Maar als ik er langer over na denk kan het inderdaad meer betekenen. Bijvoorbeeld dat ze teleurgesteld is dat je het haar niet durft toe te geven terwijl jullie zulke goede vriendinnen zijn. Het beste is het haar gewoon te vragen en het anders langs je neer te leggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Misschien is ze wel bang dat je op dezelfde jongen als zij een crush heeft? ;] I dunno, vraag het zou ik zeggen.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Misschien is ze wel bang dat je op dezelfde jongen als zij een crush heeft? ;] I dunno, vraag het zou ik zeggen.


    +
    Of een crush op jou (;


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik denk dat ze gewoon een crush op jou heeft, en teleur gesteld is als jij een crush op iemand anders hebt.

    Misschien dat ze al een idee heb op wie je een cruse hebt maar zij deze jongen zelf ook leuk vind?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het eerste wat ik dacht was ook dat zij mogelijk op dezelfde jongen een crush heeft. Maar zeker vragen wat ze precies bedoelt natuurlijk, ze kan er zoveel anders mee bedoelen! Zeg haar anders ook dat je nog niet zeker bent, en wil wachten tot je zekerheid hebt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik denk dat ze vermoed dat jij op een jongen bent die zij ook leuk vind....


    ©1998

    Waarom zou ze teleurgesteld zijn? Dat zou ik minstens aan haar vragen, het klinkt een beetje raar namelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.