• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck are you saying? Nederland hoort voor zo'n klein land met weinig inwoners tot één van de beste sportlanden. We doen het goed in behoorlijk wat sporten hoor.


    Jullie nationalisme, geweldig. Maar ja, zo kan je het zien maar zo zie ik het niet. Ik zie elke sporter apart en als team speler en dan pas trek ik mijn conclusies. In schaatsen blinken we uit. Het WK was veel geluk, ze speelde lekker dat zeker maar geluk speelde ook erg mee. We hebben goede zwemmers maar nou nog maar wat sporten waar we 'behoorlijk goed in zijn'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck are you saying? Nederland hoort voor zo'n klein land met weinig inwoners tot één van de beste sportlanden. We doen het goed in behoorlijk wat sporten hoor.



    Mee eens!

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck are you saying? Nederland hoort voor zo'n klein land met weinig inwoners tot één van de beste sportlanden. We doen het goed in behoorlijk wat sporten hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Jullie nationalisme, geweldig. Maar ja, zo kan je het zien maar zo zie ik het niet. Ik zie elke sporter apart en als team speler en dan pas trek ik mijn conclusies. In schaatsen blinken we uit. Het WK was veel geluk, ze speelde lekker dat zeker maar geluk speelde ook erg mee. We hebben goede zwemmers maar nou nog maar wat sporten waar we 'behoorlijk goed in zijn'.


    Misschien een stomme vraag, maar jij praat over ons nationalisme. Dat is toch normaal dat heb je toch al je in een land bent.. Voor welk land voel jij dat dan?

    Dat Portugal zou scoren kon ik wel verwacht, maar dit? Petje af! Eerst nu GTST kijken en dan naar NL-DUI.

    GOD DAMNIT, IK WIL KLAAS.


    ars moriendi

    xVintage schreef:
    (...)

    Misschien een stomme vraag, maar jij praat over ons nationalisme. Dat is toch normaal dat heb je toch al je in een land bent.. Voor welk land voel jij dat dan?


    Dat kan je normaal vinden behalve als je niet gelukkig bent in je eigen land. Niet van Nederland houdt. Ik ben voor Portugal en Spanje. Beide omdat ik het heerlijke landen vind met, vooral Spanje, goede sportprestaties. Dit was btw al voor het WK 2010. Ik ben opgegroeit met het feit dat Nederland goed is en heb me daar tegen af gezet. Mijn neef heeft me leren voetbal kijken en de liefde voor Portugal aangeleerd, dit zelfde heb ik op mijn tiende bij Spanje gedaan. Je kan je eigen conclusies trekken maar ik heb het niet op Nederland, op elk vlak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    GOD DAMNIT, IK WIL KLAAS.


    Ik wil ook Klaas.. Robin speelt slecht! Heel slecht!

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat kan je normaal vinden behalve als je niet gelukkig bent in je eigen land. Niet van Nederland houdt. Ik ben voor Portugal en Spanje. Beide omdat ik het heerlijke landen vind met, vooral Spanje, goede sportprestaties. Dit was btw al voor het WK 2010. Ik ben opgegroeit met het feit dat Nederland goed is en heb me daar tegen af gezet. Mijn neef heeft me leren voetbal kijken en de liefde voor Portugal aangeleerd, dit zelfde heb ik op mijn tiende bij Spanje gedaan. Je kan je eigen conclusies trekken maar ik heb het niet op Nederland, op elk vlak.


    Ik trek geen eigen conclusie.. Ik vraag het.. En je hebt het goed onderbouwt. Kan ik je niet vanaf praten. Was ik ook niet van plan ;]

    xVintage schreef:
    (...)

    Ik trek geen eigen conclusie.. Ik vraag het.. En je hebt het goed onderbouwt. Kan ik je niet vanaf praten. Was ik ook niet van plan ;]

    Daarom. Overal word ik verrader genoemd en je kan het zo zien maar luister eerst voordat je conclusies trek, in het algemeen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    GOD DAMNIT, IK WIL KLAAS.

    Als ik in het publiek zou zitten, zou ik de hele tijd roepen dat ik Klaas wil. (cat)

    Fierte schreef:
    (...)
    Als ik in het publiek zou zitten, zou ik de hele tijd roepen dat ik Klaas wil. (cat)

    Ik wil Klaas en ik wil hem nu meteen!


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)
    Daarom. Overal word ik verrader genoemd en je kan het zo zien maar luister eerst voordat je conclusies trek, in het algemeen.


    Daarom als jij je daar beter bij voelt. Moet je vooral blijven bij je eigen keuze.. Je moet wel sterk zijn, omdat Nederlanders toch wel fanatieke fans zijn.. Het zijn de meest toegewijde fans van heel de wereld..

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik wil Klaas en ik wil hem nu meteen!


    Ik ook, niet als wissel!


    ^Dat was mijn Duitsleraar vandaag:Y) Zien jullie het gunstige voorteken? 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.