• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Meade schreef:
    Nou ik ben geslaagd hoor! Nu hoeft alleen Nederland nog te winnen vanavond en dan kan m'n dag niet meer stuk! (:


    Congratz (:

    @iedereen die wilde weten wat er op de achterkant van de Metro staat: Daar staat dus zo'n plaatje van Huntelaar die juichend op Mathijsens rug zit, met daaronder de tekst "Dat willen we zien!"


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meade schreef:
    Nou ik ben geslaagd hoor! Nu hoeft alleen Nederland nog te winnen vanavond en dan kan m'n dag niet meer stuk! (:


    Gefeliciteerd :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Clint schreef:
    @iedereen die wilde weten wat er op de achterkant van de Metro staat: Daar staat dus zo'n plaatje van Huntelaar die juichend op Mathijsens rug zit, met daaronder de tekst "Dat willen we zien!"


    Dat willen we zeker zien

    Jakhals schreef:
    Dat willen we zeker zien

    Nou en of.

    Ik denk dat er best een kans is dat Nederland vanavond gaat winnen. Ik bedoel, bekijk het eens zo: Had er iemand verwacht dat Denemarken van Nederland zou winnen? Nee, eigenlijk niet. Er zijn ook veel mensen die verwachten dat Nederland vanavond niet van Duitsland zal winnen, maar de wonderen zijn dus de wereld nog niet uit. :'D


    The universal language of art.

    Nederland kan best winnen, bij deze wedstrijd kan zowat alles gebeuren qua uitslagen. 3-0 voor duitsland kan, maar voor 't zelfde geld is het 4-2 voor nederland als 't ware =3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik kan het gewoon echt niet geloven als NL wint. Daar zou ik oprecht verbaast over zijn.

    Ik denk dat Nederland vanavond toch wel gaat verliezen, maar zoals Saruman al zegt kan het nog best zijn dat Nederland wint.

    1 - 0 Portugal! Go pepe!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    2 - 0 voor Portugal. Ik denk dat de Denen een beetje vast lopen na bijna 40 minuten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    2-1, hoor ik net van beneden. Let's hope Portugal will win.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    2 - 1, wie kijkt er trouwens nog meer?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    2 - 1, wie kijkt er trouwens nog meer?


    Ik.

    Ik had 2-3 voor Portugal voorspeld, dus het kan altijd nog (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MAHONECREW schreef:
    Ik denk dat er best een kans is dat Nederland vanavond gaat winnen. Ik bedoel, bekijk het eens zo: Had er iemand verwacht dat Denemarken van Nederland zou winnen? Nee, eigenlijk niet. Er zijn ook veel mensen die verwachten dat Nederland vanavond niet van Duitsland zal winnen, maar de wonderen zijn dus de wereld nog niet uit. :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered