• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mijn broertje vroeg waar die bloemen in het EK-logo voor staan. Hebben jullie enig idee? Het moet wel met Polen en Oekraïne te maken hebben.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Mijn broertje vroeg waar die bloemen in het EK-logo voor staan. Hebben jullie enig idee? Het moet wel met Polen en Oekraïne te maken hebben.


    Het logo van het EK 2012 in Polen en Oekraïne is maandag in Kiev onthuld. Dat gebeurde door UEFA-preses Michel Platini en de voorzitters van de voetbalbonden van de twee organiserende landen.

    Het logo bestaat uit een tak met drie bloemen, waarvan twee in de nationale kleuren van Polen en Oekraïne. De grootste bloesem heeft de vorm van een voetbal. Het EK 2012 krijgt de slogan Creating history together mee, oftewel: Samen geschiedenis maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Ik.

    Ik had 2-3 voor Portugal voorspeld, dus het kan altijd nog (:


    Dat mag van mij wel ghehe. Of het moet 2-1 blijven. Dat is gunstig voor Nederland.


    Your make-up is terrible

    IK BEN GESLAAGD!
    Mijn dag kan niet meer stuk. Hopelijk wint NL ook vanavond.

    Fierte schreef:
    IK BEN GESLAAGD!
    Mijn dag kan niet meer stuk. Hopelijk wint NL ook vanavond.


    Congratz.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Toch wel grappig al die reclames met het Nederlands elftal waarin we winnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    1-2
    Laten we hopen dat Portugal wint, want dat is gunstiger voor ons
    Moeten wij natuurlijk ook winnen, of gelijk spelen en dan winnen van Portugal
    en Duitsland wint sowieso van de Denen

    @ Ten

    maar waarom bloemen?

    Fierte schreef:
    IK BEN GESLAAGD!
    Mijn dag kan niet meer stuk. Hopelijk wint NL ook vanavond.



    Gefeliciteerd :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    @ Ten

    maar waarom bloemen?

    (...)


    Gefeliciteerd :'D


    Het zijn tulpen, misschien willen ze dat Nederland wint. 8D -Geen idee.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The competition slogan, Creating History Together (Polish: Razem tworzymy przyszłość, literally, "Together we are creating the future", Ukrainian: Творимо історію разом, Tvorymo istoriyu razom), was announced along with the logo.[40] The official logo for the tournament was unveiled at a special event at Mykhailivska Square, Kiev, on 14 December 2009. Designed by Portuguese group Brandia Central.[41] It takes its visual identity from Wycinanki or Vytynanky, traditional form of paper cutting practised in rural areas of Poland and Ukraine. The art form symbolises the nature of the rural areas of both countries.[40][42] As part of the event, landmark buildings in the eight host cities were illuminated with the tournament logo.[43]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ten schreef:
    (...)

    Het zijn tulpen, misschien willen ze dat Nederland wint. 8D -Geen idee.-


    _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Boutella schreef:
    Toch wel grappig al die reclames met het Nederlands elftal waarin we winnen.

    Ja, lol. Mijn moeder reageerde daarop met: Hoe durf je het uit te zenden! (cat)

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, lol. Mijn moeder reageerde daarop met: Hoe durf je het uit te zenden! (cat)

    Het enige woord wat ik ervoor heb: Triest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Toch wel grappig al die reclames met het Nederlands elftal waarin we winnen.


    Maar een reclame waarin Nederland verliest, is toch ook weer zo... En ik weet niet of het voor het bedrijf gunstig zal zijn als ze de verloren wedstrijden laten zien :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Maar een reclame waarin Nederland verliest, is toch ook weer zo... En ik weet niet of het voor het bedrijf gunstig zal zijn als ze de verloren wedstrijden laten zien :')


    Sowieso, stop met al die reclames en gooi jezelf weg. Je bent niet commercieel, geen ster, je bent een straatschoffie, een simpele jongen ga doen waar je goed in bent en daar hoort acteren niet bij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."