• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.


    Ik hou echt van deze foto, kan er niks aan doen. Real Madrid. <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Retaliate schreef:
    (...)

    Nee, maar dan houd ik me met de rest ook niet bezig meer. :Y)
    Doe ik toch al nauwelijks, maar goed.

    We moeten echt beter morgen hoor ... Hopelijk hebben ze iets geleerd van de laatste wedstrijd. (no_chears)

    Ik kijk ook alleen maar naar Nederland, de rest boeit me niks.

    Ze weten dat ze deze wedstrijd moeten winnen dus misschien gaan ze beter spelen daarom. En Duitsland weet dat ook dus gaan ze ook extra hun best doen. Mihi wordt nog leuk :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik kijk ook alleen maar naar Nederland, de rest boeit me niks.

    Ze weten dat ze deze wedstrijd moeten winnen dus misschien gaan ze beter spelen daarom. En Duitsland weet dat ook dus gaan ze ook extra hun best doen. Mihi wordt nog leuk :'D


    Oh ja ... Vergeten dat we tegen die moffen moeten. :Y)
    Bleh, dat wordt dus gillen aan de TV morgen. Anders schaam ik me nog meer als we nu niet winnen, haha.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:57 ]


    Til hug og blod.

    Santos schreef:
    (...)

    Mijn oma is fan van Afellay, mijn vader van helemaal niemand want hij viel in slaap bij de wedstrijd van Nederland en mijn moeder is helemaal weg van Kaká.


    Wat een leuke oma!!

    aaaaaaaaaaaaaaaah, 1-1 Polen vs Rusland


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Santos schreef:


    Ik hou echt van deze foto, kan er niks aan doen. Real Madrid. <3

    Awh, leuke foto is dat (:

    Retaliate schreef:
    (...)

    Box ouwe. (wbw)
    Kuytje is ook gewoon iemand om 'loyaal' aan te kunnen blijven, omdat hij altijd een goede voetballer is geweest en nog steeds blijft. Mijn oma is ook weg van hem, haha. :'D
    En ja, mijn stoere oma is weg van voetballen en Star Wars e.d. :Y)

    Die kerel is ook gewoon supersympathiek. Die kun je bijna niet niet mogen. Zelfs mijn vader vind hem best oké, en dat wil heel wat zeggen, want die heeft een schijthekel aan "al die over het paard getilde miljonairtjes". :')


    ars moriendi

    Retaliate schreef:
    (...)

    Oh ja ... Vergeten dat we tegen die moffen moeten. :Y)
    Bleh, dat wordt dus gillen aan de TV morgen. Anders schaam ik me nog meer als we nu niet winnen, haha.


    Ik ga na de kroeg, wordt nog wat. Misschien is thuis gek doen een betere optie. Ik ga iig niet bij de speakers zitten want dat zorgt voor hoofdpijn...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Huntelaar schreef:
    Die kerel is ook gewoon supersympathiek. Die kun je bijna niet niet mogen. Zelfs mijn vader vind hem best oké, en dat wil heel wat zeggen, want die heeft een schijthekel aan "al die over het paard getilde miljonairtjes". :')

    Ook precies de woorden van mijn vader.

    Fak man, niet wéér een 1-1! >.<


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Die kerel is ook gewoon supersympathiek. Die kun je bijna niet niet mogen. Zelfs mijn vader vind hem best oké, en dat wil heel wat zeggen, want die heeft een schijthekel aan "al die over het paard getilde miljonairtjes". :')


    Haha, ik heb geen schijthekel aan ze, maar ik kan je vader niet helemaal ongelijk geven. Over het algemeen zijn ze dat ook namelijk. :'D


    Til hug og blod.

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Ik ga na de kroeg, wordt nog wat. Misschien is thuis gek doen een betere optie. Ik ga iig niet bij de speakers zitten want dat zorgt voor hoofdpijn...

    Ik ga bewust niet naar de kroeg, al ben ik wel meegevraagd. Ik ben niet te genieten als Nederland er straks misschien uit ligt.. (no_chears)


    ars moriendi

    1-1 bij Polen - Rusland
    Echt, als we morgen winnen word ik gek

    Ik houd sowieso niet van kroegen, dus ik blijf lekker thuis.
    En nu ga ik verder met mijn boek, jullie leiden me teveel af. (no_chears)


    Til hug og blod.

    Jakhals schreef:
    1-1 bij Polen - Rusland
    Echt, als we morgen winnen word ik gek

    Ik ook!

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ga bewust niet naar de kroeg, al ben ik wel meegevraagd. Ik ben niet te genieten als Nederland er straks misschien uit ligt.. (no_chears)


    Het ligt denk ik aan de opstelling. Mathijsen zal wel terugkeren. Beter dan de redelijk onervaren Vlaar.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~