• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:17 ]


    The odds are néver in our favor.


    Ik verveel me..


    ars moriendi

    Redenen waarom Oranje moet winnen:
    - Het is Duitsland
    - Ik wil dolgraag naar Oranje's huldiging


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Redenen waarom Oranje moet winnen:
    - Het is Duitsland
    - Ik wil dolgraag naar Oranje's huldiging

    - We moeten die arrogante Duitsers even laten zien wat we waard zijn.
    - Robben moet even laten zien wat hij waard is na al die shit die hij heeft gehad.


    ars moriendi

    - Afellay is back!
    - We hebben nu ook Mathijsen
    - We kunnen Duitse aanwijzingen in het veld nog volgen.


    Gisteren heeft geen betekenis, als we vandaag niet samen bloeden.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    - Afellay is back!
    - We hebben nu ook Mathijsen
    - We kunnen Duitse aanwijzingen in het veld nog volgen.


    Gisteren heeft geen betekenis, als we vandaag niet samen bloeden.



    Impossible is nothing.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 0:29 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)


    Impossible is nothing.


    Just do it
    I'm spoiling the fun :'D.

    Ik haaaaat het als ik 6 pagina's mis terwijl ik sliep (cat).


    The odds are néver in our favor.

    oke ik ben dan wel voor Nederland maar ik ben bang dat ze verliezen van avond tegen Duitsland:$


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dag des Oordeels vandaag. (cat)

    Fierte schreef:
    Dag des Oordeels vandaag. (cat)


    Jap, kan niet wachten tot fucking 3 uur 's middags en ik eindelijk weet of ik geslaagd ben, dan nog even naar 6 uur voor de wedstrijd Portugal - Denemarken en daan, zal het heel snel gaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Jap, kan niet wachten tot fucking 3 uur 's middags en ik eindelijk weet of ik geslaagd ben, dan nog even naar 6 uur voor de wedstrijd Portugal - Denemarken en daan, zal het heel snel gaan. (:

    Tussen 4 en 6 word ik gebeld als ik NIET geslaagd ben. Tussen 6 en 8 als ik wel geslaagd ben. Dus ik ben als de doods dat mijn mobiel vóór 6 uur af gaat. Als ik geslaagd ben, kan m'n dag echt niet meer stuk... wat zeg ik? De rest van de week kan niet meer stuk. Ongeacht of Nederland nou verliest of niet. (cat)

    Ik word tussen 2 en 3 gebeld als ik gezakt ben, om 3 uur staan de geslaagden op de website en om 4 uur kan ik m'n cijferlijst ophalen, can't freaking wait. Ik ben enorm zenuwachtig en elke keer als de telefoon gaat word ik hysterisch, lol.
    En ja, het interesseert me nog vrij weinig of Nederland wint of niet, als ik geslaagd ben is m'n dag toch wel goed, maar het zou het wel compleet maken though, als Nederland zou winnen. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik word tussen 2 en 3 gebeld als ik gezakt ben, om 3 uur staan de geslaagden op de website en om 4 uur kan ik m'n cijferlijst ophalen, can't freaking wait. Ik ben enorm zenuwachtig en elke keer als de telefoon gaat word ik hysterisch, lol.
    En ja, het interesseert me nog vrij weinig of Nederland wint of niet, als ik geslaagd ben is m'n dag toch wel goed, maar het zou het wel compleet maken though, als Nederland zou winnen. Hihi.

    Als wij gezakt zijn worden we gebeld door de teamleider en als we geslaagd zijn door je mentor of mentrix. En morgen kan je dan vanaf 16;00 uur je cijferlijst ophalen. En naja, het zal wel leuk zijn als Nederland wint (of op z'n minst gelijk speelt) maar ik ben al blij en opgelucht als ik weet dat ik geslaagd ben.

    Ik denk wel dat je slaagt hoor! Krijg net brief binnen van m'n nieuwe school; eerste dag is gelijk sportdag, fuck my life, echt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 10:03 ]

    Meade schreef:
    Ik denk wel dat je slaagt hoor! Krijg net brief binnen van m'n nieuwe school; eerste dag is gelijk sportdag, fuck my life, echt.


    Eerste dag een sportdag? Ik hou van sporten, maar een sportdag op de eerste dag, yikes!

    D-Day tonight. En Afellay staat niet in de basis (huil)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~