• Ik zag het op een topic ergens op een site, en bedacht me dat het wel een leuke onderwerp zou zijn.
    En ook heel nieuwschierig was.
    Ik kan er zowiezo niet op antwoorden xd.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Hmm. Eigenlijk geen. Al was het wel lief dat mijn ex (toenmalige vriend dus) helemaal onzeker was of hij me wel moest zoenen en me toen helemaal naar huis bracht (terwijl ik al samen met een vriendin fietste), wat echt super ver om was. En toen zoende hij me dus, was redelijk lief.

    Toch wel mijn ontgroening denk ik. Het was ook zo'n echte pouring-rain-kiss met mijn eerste serieuze relatie. Redelijk schattig als ik eraan terugdenk.


    I can't define who I am.

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Misschien toen ik mijn vriend 2 week niet gezien had (normaal zien we elkaar elk weekend) en toen ik hem weer zag zoenden we natuurlijk en toen kon je wel voelen dat we elkaar gemist hadden. :Y) Maar dat vind ik niet romantisch haha.


    -

    Romantisch kan ik het niet noemen, maar het was zeker wel leuk.

    Na een lang gesprek met mijn crush, kwamen we op tongworstelen uit. Eerst als een grapje maar het werd steeds serieuzer, kwam doormiddel dat we elkaar uitdaagde over wie er zou winnen, toen besloten we het ook echt te gaan doen en de winnaar zou 50 cent krijgen.

    We spraken af, en eerst hadden we een normaal gesprek en toen begon ons gesprek weer over tongworstelen. Hij zei: doe maar dan, maar ik zei dat hij maar moest beginnen waarna hij me vast pakte en me ging zoenen. Ondertussen deed hij me kietelen, me proberen aan te raken op intieme plekken zodat ik als eerste zou stoppen. Maar ik pakte telkens zijn armen vast en deed die achter zijn rug. Zo ging het wel eventjes door, en we hebben lang gezoend tot dat ik hem in zijn zij prikte en hij stopte.

    Helaas heb ik die 50 cent nog steeds niet gehad, omdat hij nog beweert dat hij gewonnen heeft.


    <3

    Die op de wc van de bar, terwijl zijn vriendin rustig op een kruk zat te wachten tot hij terug zou komen. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    Die op de wc van de bar, terwijl zijn vriendin rustig op een kruk zat te wachten tot hij terug zou komen. (cat)

    Haha, wat vond jij daarvan?

    Ehm. Misschien mijn eerste echte zoen, toen we op een bankje zaten en niemand ons verder zag.
    Nou ja, toen zoenden we dus. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zayngasm schreef:
    Toch wel mijn ontgroening denk ik. Het was ook zo'n echte pouring-rain-kiss met mijn eerste serieuze relatie. Redelijk schattig als ik eraan terugdenk.

    Dat woord maakt me altijd zo half depressief. Laat me weer beseffen dat ik een 'groentje' ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:26 ]

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fierte schreef:
    (...)
    Haha, wat vond jij daarvan?

    zeer romantisch zoals ik al zei. :Y)
    oke, nee, hou op, ik stop al met liegen. ik heb gewoon nog nooit romatisch gezoent ja en dat was de zoen die zich meerdere malen herhaald heeft dus het meest in mijn geheugen zit. ;x
    ja oke, ik wacht gewoon nogsteeds op die kus op het strand tijdens zonsondergang met vuurwerk. ;'c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Of toen ik mijn ex weer zag na onze break-up. We hadden alweer goed contact en hadden afgesproken bij zijn moeder thuis en toen zaten we op de bank en vroeg hij heel lief of hij een kusje mocht. :'D Toen gingen we zoenen en kwam zijn moeder binnen en zei toen ''Ik vind het zo leuk dat je er weer bent'' :Y)


    -

    Toen die ene keer in mijn kamer, op mijn bed. (dat was ook het verste dat we zijn gegaan hoor ^^ ) klinkt misschien niet zo romantisch, maar dat was het wel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.

    Moet nog komen.


    SLOAN.