• Ik zag het op een topic ergens op een site, en bedacht me dat het wel een leuke onderwerp zou zijn.
    En ook heel nieuwschierig was.
    Ik kan er zowiezo niet op antwoorden xd.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Nou, ik vond de kusjes/zoenen met mijn exvriendje niet echt romantisch. En dat is het enige wat ik gedaan heb, dus ik pas deze keer :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 9:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gaat waarschijnlijk nog heeeel lang duren, never had a boyfriend or something like that
    :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I dunno actually. Ik kreeg nekkusjes, maar ik was toen veel te bang dat ik een zuigzoen zou krijgen. Maar het idee was romantisch, right?
    En aangezien ik forever alone ben, en alleen zoen met uitgaan zou ik niet echt kunnen zeggen dat ik hele romantische zoenen heb gehad.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    De eerste sowieso niet. Die was vreselijk. Verder weet ik het niet.


    26 - 02 - '16

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat was toch wel mijn eerste kus. Het was op reis in Tenerife, met een jongen die ik toen knap vond. We waren 's avonds nog wat gaan wandelen in de tuin van het hotel en op een bankje kuste hij me.

    Feit dat hij de volgende dag met een ander stond te muilen verpestte het wel een beetje (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb nog nooit gezoend. Of ben nog nooit gezoend...


    Miep

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    Don't be like the rest of them, darling

    In de skilift. (cat)

    Ik heb in totaal 1 jongen gezoend en die bleek een asshole te zijn. Zomervakantie verpest.
    Ik denk dat die romantische zoen nog moet komen.


    Food.

    Mijn meest romantische zoen.. is nog altijd niet geweest ;c


    Inspiration can hit you any time

    Nog nooit gezoend(krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Was echt superromantisch :3
    Het kwam gewoon uit het niets, en we kusten bijna en het was echt superlief.
    Totdat ik wakker werd, uiteraard en besefte dat het niet echt was. (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.