• Ik zag het op een topic ergens op een site, en bedacht me dat het wel een leuke onderwerp zou zijn.
    En ook heel nieuwschierig was.
    Ik kan er zowiezo niet op antwoorden xd.

I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

Miam schreef:
    Was echt superromantisch :3
    Het kwam gewoon uit het niets, en we kusten bijna en het was echt superlief.
    Totdat ik wakker werd, uiteraard en besefte dat het niet echt was. (no_chears)

*leest uiterst serieus* Aw, i'm so happy for he- Oh.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ten schreef:
    (...)

*leest uiterst serieus* Aw, i'm so happy for he- Oh.

Hah, gotcha :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

De meest romantische was toch wel die die ik toen niet beantwoorde :Y)
    Aan een rivier, vlak naast een rotswand die toevallig ook de achterkant van de Mont-Blanc was... Maar ik durfde niet - en daarna zijn ze nooit meer zo romantisch geworden :Y)

we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

Escritura schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Eerlijk gezegd vond ik geen enkele zoen echt romantisch op de manier van romantisch zoals in de films, maar dan gewoon de eerste kus met mijn vriend toen hij zei dat ik m'n ogen moest sluiten en hij me toen kuste, niets bijzonders, maar toch. :'D

If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

Dat was afgelopen zomervakantie. Ik trok al een paar dagen met een jongen op en opeens waren we 's avonds alleen in het donker omdat iedereen opeens weg moest, en toen zoende hij me plotseling. Het meest romantische was nog wel dat we onder een gigantisch grote schijnwerper stonden =p

The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

Escritura schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.

Does this mean I have to sneak on the boat with a whole bundle of confetti, a gas horn, party hats and an assortment of other party stuff? (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Tigger schreef:
    (...)

Does this mean I have to sneak on the boat with a whole bundle of confetti, a gas horn, party hats and an assortment of other party stuff? (cat)

You are not interfering with my first kiss, go away. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Never been kissed. :Y)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Afgelopen zomervakantie op het strand in Frankrijk, het was al donker en zo. Dat zal ik niet snel meer vergeten.

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:46 ]

The universal language of art.

Escritura schreef:
    (...)

You are not interfering with my first kiss, go away. (cat)

BUT I MUST!

I want to make the world a better place! D:

quidquid excusatio prandium pro

Tigger schreef:
    (...)

BUT I MUST!

Take pictures for the fans back at Q *O*

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Tigger schreef:
    (...)

BUT I MUST!

Plots is het goed dat je me niet komt uitzwaaien.