• Plaats hier foto's van mannen/vrouwen die bijna iedereen sexy lijkt te vinden, maar jij niet snapt!
    Ieder heeft zijn eigen smaak qua. Dus geen haat.
    Ík zal beginnen:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Fierte schreef:
    (...)
    Heb je Snow White and the Huntsman gezien? Daarin is Chris ook echt leuk!


    Neee nog niet, haha, ik moet even wachten op m'n loon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MissStoran schreef:
    Ik vind Zayn lelijk, bij hem lijkt het alsof hij eyeliner enzo op heeft en tsja. ik weet neit. En dat haar van Pattinson en soms dat haar van StylesxD


    Lol, dan vind je waarschijnlijk alle mannen van Pakistaanse, Afghaanse, Irakees etc. afkomst lelijk? Want ik ken ook veel jongens die daar vandaan komen en die hebben ook hele dikke wimpers en lijkt het alsof ze oogmake-up ophebben.


    Samuel Larsen
    Hij speelt in Glee geloof ik en iedereen vindt hem o zo knap. Seriously, why?


    Tell me about it, stud.

    Snap ik ook niet hé. Hij is zó lelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Robert Pattinson, Zac Efron, Taylor Lautner, mannen met eyeliner op, die tweeling met dat rechtopstaande haar van een paar pagina's geleden, ... Verder kan ik niet zoveel verzinnen op dit moment. (cat)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    RainbowShine schreef:
    Ga ik niet allemaal opnoemen. Hele waslijst


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Genius schreef:
    Die kerels van Twilight.


    En bieber, one direction, een shitload aan andere zangers, een groot deel aan voetballers en zo kan ik wel een poosje doorgaan. :W


    Til hug og blod.

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoezo, Niall? Oké, ik ben een 1D fan maar waarom vind je hem niet knap?

    Kan ik dan ook wel aan de beginposter vragen, die heeft David Beckham neergezet terwijl ik dat wel een lekkere vent vind. Is toch gewoon smaak? Ik vind die Niall ook maar een broekie to be honest..


    ars moriendi

    Weet je? Geen van die celebs vind ik echt sexy.


    26 - 02 - '16

    Faery schreef:
    Robert Pattinson, Zac Efron, Taylor Lautner, mannen met eyeliner op, die tweeling met dat rechtopstaande haar van een paar pagina's geleden, ... Verder kan ik niet zoveel verzinnen op dit moment. (cat)


    Taylor Lautner?! Ik ben gewoon verbaasd dat je die niet sexy vind.

    @Huntelaar

    Dan ben ik bevooroordeeld omdat ik fan ben van 1D


    Physics is awesome

    Huntelaar schreef:
    Kan ik dan ook wel aan de beginposter vragen, die heeft David Beckham neergezet terwijl ik dat wel een lekkere vent vind. Is toch gewoon smaak? Ik vind die Niall ook maar een broekie to be honest..

    Ja. Dat is gewoon bij iedereen. Iedereen heeft een andere smaak. Het is ook je smaak wat hem afkeurt, daar heb je niet zo zeer een reden voor. Zo vind ik dus Ian Somerhalder, Liam Payne en Logan Lerman lelijk. Nou dat ligt puur aan mijn smaak voor jongens.

    Eyes schreef:
    Taylor Lautner?! Ik ben gewoon verbaasd dat je die niet sexy vind.

    @Huntelaar

    Dan ben ik bevooroordeeld omdat ik fan ben van 1D

    Ik ben ook een fan van 1D want hun muziek is gewoonweg het einde maar ik blijf Liam lelijk vinden.

    Die bandgasten die helemaal onder de tats zitten en eruit zien als fucking junkies. En die hun haar nooit lijken te wassen.
    En kerels die er echt uitzien als vrouwen.

    < Example.


    No growth of the heart is ever a waste



    Het spijt me, maar ik vind Logan Lerman gewoon echt lelijk :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ten schreef:



    Harry Styles. Why?



    ben het er helemaal mee eens, what the fuck is er knap aan hem? x)
    dat mag iemand me wel is uitleggen :)

    Zerefu schreef:
    Die bandgasten die helemaal onder de tats zitten en eruit zien als fucking junkies. En die hun haar nooit lijken te wassen.
    En kerels die er echt uitzien als vrouwen.

    < Example.


    Big girls cry when their hearts are breaking