• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat wordt dus vavo volgend jaar. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Quiescent schreef:
    Hahaha, mijn broer is echt zó hard met de hakken over de sloot geslaagd.
    Duits en Engels 5,5
    Wiskunde 5,1
    en de rest tussen de 5,7 en 6,7. Wat een held:Y)
    Hij is toch al toegelaten op zijn studie.



    Hihi heb ik ook maar ben geslaaagd!!!

    Ik moest naar school komen vanavond om de uitslag te krijgen (VAVO), maar ik ben geslaagd!:D


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Dat wordt dus vavo volgend jaar. :')


    Ik vond het VAVO erg leuk, aanrader! :)


    Bad decisions make good stories.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)IETS te veel? Hahaha. Naja ik had de helft van jouw oorspronkelijk, een 4.4, dus ik mag niets aanmerken hihihi.


    haha ja iets te veel, zo'n 30 a 40 woorden :X
    Maar ik had nog 5 minuten volgens de klok, dus ik denk o mooi kan ik mooi mijn woorden tellen, zegt ze ineens "ja deze klok loopt 5 minuten achter. pennen neer" dus ik zo van "mag ik mijn woorden nog tellen?" dus zij van ja maar snel. dus ik vet snel die dingen tellen, ben ik op de helft, komt ze naast me staan en dwingt me de pen neer te leggen. dus ik wist dit al dat het zou gebeuren, had alleen niet verwacht dat ik tekstbegrip zo goed had gemaakt dat ik evengoed 27 punten overhield xD
    O een 4,4 is ook balen, herkansing?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Gefeliciteerd geslaagden en suc6 voor de mensen die gaan herkansen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    TwilightGek schreef:
    (...)

    haha ja iets te veel, zo'n 30 a 40 woorden :X
    Maar ik had nog 5 minuten volgens de klok, dus ik denk o mooi kan ik mooi mijn woorden tellen, zegt ze ineens "ja deze klok loopt 5 minuten achter. pennen neer" dus ik zo van "mag ik mijn woorden nog tellen?" dus zij van ja maar snel. dus ik vet snel die dingen tellen, ben ik op de helft, komt ze naast me staan en dwingt me de pen neer te leggen. dus ik wist dit al dat het zou gebeuren, had alleen niet verwacht dat ik tekstbegrip zo goed had gemaakt dat ik evengoed 27 punten overhield xD
    O een 4,4 is ook balen, herkansing?
    Nee, ik ga GS herkansen, daar had ik een 3.7 voor :P


    Life is hard and then we die

    Barnabas schreef:
    Dat wordt dus vavo volgend jaar. :')


    Wat is vavo?(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Barnabas schreef:
    Dat wordt dus vavo volgend jaar. :')

    Heb ik dit jaar ook gedaan. Lijkt erger dan het is, geloof me (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Wat is vavo?(cat)

    Volwassenen onderwijs. Rare naam, want ik zat met allemaal leeftijdsgenoten. Zeg maar mensen tussen de 16 en 23 ofzo. Ik vond het heel gezellig. Het geeft je de mogelijkheid alleen bepaalde vakken te herkansen, ipv het hele jaar opnieuw te moeten doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geweldige week, eerst hoor ik dat ik mijn diploma gehaald heb, een dag later slaag ik voor mijn bruine band karate ^^

    @PUKKELxDING, dat is ook balen zeg, een 3,7 voor gs en een 4,4 voor ned. Denk je dat je het goed gaat maken dit keer? deed je havo of vwo?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Succes iedereen die morgen een herkansing doet .


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Pff overal lijsten met geslaagden... echt niet leuk :(


    Life is hard and then we die

    Ik leef met je mee...
    Hoe ging je herkansing of moet je die nog doen?


    It's never gonna happen, Guys.

    PUKKELxDING schreef:
    Pff overal lijsten met geslaagden... echt niet leuk :(

    Suc6 met je her vandaag <33


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney